Вчасно передані показники лічильників є гарантом сплати лише за спожиті послуги
Опубліковано 30 жовтня 2018 року о 12:24
Київводоканал нагадує про необхідність вчасно передавати показники лічильників не тільки холодного, а й гарячого водопостачання, починаючи з десятого та по останнє число кожного місяця.
Із першого по десяте число – показники не приймаються у зв’язку із закриттям минулого місяця і проведенням нарахувань.
Покази лічильника холодної води необхідні для формування платежів за централізоване холодне водопостачання і водовідведення, лічильника гарячої води - для формування платежів за відведення гарячої води.
Вчасно та коректно передані показники лічильників дозволять вам сплачувати лише за фактично спожиті об’єми води.
Показники потрібно передавати навіть тоді, коли ви не користуєтеся холодною, чи гарячою водою.
Якщо ви не користуєтеся гарячою водою з тих чи інших причин: не було потреби в гарячій воді, гаряча вода відсутня, у вас стоїть бойлер тощо - все рівно потрібно передавати показники. Пам’ятайте, у Київводоканалі немає відомостей про те, чи користуєтеся ви послугою централізованого гарячого водопостачання. Отже, єдиний спосіб уникнути нарахувань - вчасно передати показники, що не змінилися з минулого періоду, тобто «нулі».
Передавати показники можна наступними способами:
- Через «Особистий кабінет».
- На сайті vodokanal.kiev.ua, натиснувши на головній сторінці кнопку «Надати показники».
- За допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram». Для цього необхідно встановити будь-який з них на власний смартфон, знайти та приєднатися до паблік аккаунту «Київводоканал» і відправити тестове повідомлення. Далі потрібно просто діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота.
- У Центрах комунального сервісу (ЦКС) та Центрах обслуговування споживачів Київводоканалу (ЦОС).
- Записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
- За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-0202 та ЦКС 247-40-40.
Що робити, якщо гарячою водою ви не користувалися, а рахунок для сплати за цю послугу прийшов?
Якщо ви з якихось причин не передали показники, або передали їх не вчасно, то нарахування будуть відбуватися автоматично на основі середніх показниках попередніх періодів, так працює система нарахувань.
Ситуацію можна виправити, скоригувавши показники лічильників як холодної, так і гарячої води. Це можна зробити онлайн на сайті Київводоканалу через кнопку «Надати показники», завантаживши фотографію лічильника з показниками, що підтверджують вашу позицію. Або завітавши до одного з численних ЦКС. Якщо ви оформили перерахунок онлайн, чи зробили це в ЦКС - наступного місяця вам прийде платіжка з урахуванням відкоригованих даних.
Якщо ви з якихось причин не передали показники, або передали їх не вчасно, то нарахування будуть відбуватися автоматично на основі середніх показниках попередніх періодів, так працює система нарахувань.
Ситуацію можна виправити, скоригувавши показники лічильників як холодної, так і гарячої води. Це можна зробити онлайн на сайті Київводоканалу через кнопку «Надати показники», завантаживши фотографію лічильника з показниками, що підтверджують вашу позицію. Або завітавши до одного з численних ЦКС. Якщо ви оформили перерахунок онлайн, чи зробили це в ЦКС - наступного місяця вам прийде платіжка з урахуванням відкоригованих даних.
За інформацією vodokanal.kiev.ua