Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Відділ з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб

Опубліковано 14 березня 2024 року о 15:41

Положення про відділ >>>

Начальник відділу

КОДАК

Людмила Валеріївна

365

тел: 366-58-72

202

Заступник начальника відділу

ФІРСОВА 

Світлана Василівна

365

тел: 366-58-72

202

Головні спеціалісти:




ГЛУХЕНЬКА 

Лариса Олександрівна

367

366-58-72

202

ШУМИЛО 

Олена Вікторівна

367

366-58-72 
 

202

Провідні документознавці:


 

 

РЯБЧУН 

Наталія Миколаївна

367

  366-58-72 

202 

РАДЧЕНКО 

Наталія Рубенівна


 366-58-72 

202


НЕСТЕРЕНКО 

Любов Григорівна


366-58-72

202


Адреса

01054, м. Київ, бул. Т.Шевченка, 26/4

E-mail

 

Час роботи

понеділок - четвер з 9:00 до 18:00
п'ятниця з 9:00 до 16:45
перерва з 13:00 до 13:45

Основнi функцiї, напрямки роботи та завдання:

  1. Реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб в адміністративних межах Шевченківського району м.Києва.
  2. Формування та ведення Реєстру територіальної громади м. Києва (надалі – Реєстр) в адміністративних межах Шевченківського району м.Києва.
  3. Передача інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.
  4. Організовує виконання Конституції і законів України, указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та здійснює контроль за їх реалізацією, у сфері забезпечення свободи пересування та вільним вибором місця проживання в Україні.
  5. Забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб.
  6. Готує проєкти розпоряджень адміністрації, у визначених законом випадках – проєкти нормативно-правових актів з питань реалізації повноважень, віднесених до компетенції відділу.
  7. Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
  8. Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян, запити і звернення народних депутатів України та депутатів Київської міської ради.
  9. Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів.
  10. Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.
  11. Забезпечує захист персональних даних.
  12. Забезпечує ведення Реєстру, що передбачає проведення організаційно-правової підготовки та виконання в режимі записування таких дій: внесення запису про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/ перебування фізичної особи до бази даних Реєстру; внесення змін до персональних даних Реєстру.
  13. Веде облік усіх дій щодо зміни бази даних Реєстру, в порядку та за формою, що встановлені розпорядником Реєстру.
  14. Забезпечує відповідно до чинного законодавства захист Реєстру у процесі його створення та ведення.
  15. Надає на письмову вимогу особи інформацію про його персональні дані, внесені до Реєстру.
  16. Проводить перевірку некоректних відомостей Реєстру, виявлених розпорядником Реєстру.
  17. Здійснює обмін відомостями між Реєстрами різних територіальних громад для реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання особи у разі її вибуття з однієї адміністративно-територіальної одиниці та прибуття до іншої адміністративно-територіальної одиниці в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
  18. Надає відділу ведення Державного реєстру виборців відомості про виборців (осіб), на підставі яких здійснюється періодичне поновлення персональних даних Державного реєстру виборців, здійснює уточнення персональних даних виборців у порядку та в строки, визначені законодавством.
  19. Здійснює обмін інформацією між відділом та іншими органами державної влади, органами місцевого самоврядування за письмовою згодою особи, з метою надання їй адміністративної послуги. Забезпечує передачу персональних даних, внесених до Реєстру територіальної громади, без письмової згоди особи лише у випадках, передбачених законом.
  20. Опрацьовує документи в системі електронного документообігу «АСКОД».
  21. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є.
  22. Здійснює інші повноваження відповідно до законодавства, необхідні для  виконання покладених на нього завдань.
  23. Відділу заборонено збирати, вносити до Реєстру та зберігати в базі даних Реєстру відомості (персональні дані особи), не передбачені Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні».
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux