Співфінансування
Програма «Капремонти» - це міська програма на умовах співфінансування (діє для всіх будинків, яким більше 10 років, без винятку).
Затверджено рішенням Київської міської ради від 22.12.2016 №780/1784 (зі змінами від 20.11.2018 №56/61077 / від 12.12.2019 №262/7835).
Успішно реалізовані проєкти співфінансування: 2020 рік / 2021 рік
Як працюють міські програми ремонту на умовах співфінансування у Києві:
КРОК 1: ІНІЦІАТИВНА ГРУПА
1. Створення ініціативної групи з числа співвласників багатоквартирного будинку (секції, під’їзду) у кількості трьох осіб.
2. Збори ініціативної групи оформлюються протоколом.
3. Протокол складається у довільній формі, підписується усіма членами групи і не потребує реєстрації.
Завдання ініціативної групи:
1. Обирає один або декілька видів робіт.
2. Заповнює форму заявки (завантажити зразок заявки).
3. Звертається до КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» (далі: КП «Керуюча компанія» / КП).
Відповідно до пункту 12 статті 10 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», права на прийняття рішень стосовно спільного майна, яким користується лише певна група співвласників (співвласники квартир та нежитлових приміщень, розташованих в одному під’їзді або секції багатоквартирного будинку тощо), за умови, що при цьому не порушуються права інших співвласників, можуть бути передані цій групі співвласників. Такі рішення стосовно спільного майна приймаються зборами зазначеної групи співвласників.
Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 75 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень відповідної групи (секції, під’їзду).
Тобто є можливість не залучати сусідів всього будинку, якщо бажання зробити ремонт виявили тільки співвласники певної секції або під’їзду.
КРОК 2: ОБРАННЯ ВИДУ РОБІТ
КП «Керуюча компанія»:
• протягом 10 днів після отримання заявки виходить до будинку та складає дефектний акт;
• інформує ініціативну групу про попередню вартість робіт (кошторис).
КРОК 3: ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ
Після отримання дефектного акту та попереднього кошторису від КП «Керуюча компанія», ініціативна група:
• приймає рішення виконувати обраний вид робіт;
• або обирає інший вид робіт та звертається до КП із заявкою повторно (завантажити зразок заявки);
• інформує КП про прийняте рішення.
КРОК 4: ЗАГАЛЬНІ ЗБОРИ
1. Ініціативна група інформує співвласників про проведення зборів для прийняття рішення про участь у програмі співфінансування та обрання Уповноваженої особи з числа мешканців (для погодження проєктних та кошторисних документів від імені співвласників будинку).
Шляхи інформування:
• особисто кожного співвласника під підпис (попередньо потрібно скласти списки співвласників квартир та нежитлових приміщень, де вони залишатимуть свої підписи);
• направлення кожному співвласнику запрошення рекомендованим листом;
• розміщення оголошення у місцях загального користування (вхідна група, ліфти, сходові клітини, дошки оголошень).
2. Ініціативна група готує проєкт протоколу зборів, у якому зазначає наступний перелік питань для голосування:
• підтвердження обраного виду робіт;
• підтвердження суми коштів співфінансування;
• спосіб розподілу часток співфінансування;
• спосіб накопичення коштів співфінансування;
• обрання Уповноваженої особи з числа мешканців.
3. Ініціативна група підраховує голоси:
Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосували власники квартир і нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 75% загальної площі всіх квартир і приміщень у будинку.
Письмове опитування:
• співвласники, які не були на зборах, повинні проголосувати по всіх питаннях письмово;
• на письмове опитування дається 15 днів;
• для опитування складають опитувальні листки, у яких співвласники залишають позначки «ЗА», «ПРОТИ», «УТРИМАВСЯ» щодо кожного питання;
• опитувальні листки додаються до протоколу зборів співвласників як його невід’ємна частина;
• рішення зборів співвласників оформлюється протоколом, один примірник якого надається в КП.
КРОК 5: УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ
Уповноважена особа:
• подає до КП примірник протоколу зборів співвласників;
• узгоджує проєктну документацію;
• підписує акти виконаних робіт. Щоб дізнатися, хто є замовником робіт у будинку, потрібно звертатися до Шевченківської райдержадміністрації.
КРОК 6: КОШТИ
Співвласники будь-яким зручним способом збирають кошти та перераховують їх на спеціально відкритий казначейський рахунок (рахунок відкриває розпорядник коштів – Шевченківська райдержадміністрація).
КРОК 7: ВИКОНАННЯ РОБІТ
Визначений райдержадміністрацією замовник робіт:
• забезпечує розробку проєктної документації;
• проводить закупівлі та визначає підрядну організацію;
• залучає Уповноважену особу від мешканців до процесу реалізації та підписання актів виконаних робіт.
Координатор програми – КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району міста Києва» / м. Київ, вул. Білоруська, 1 / (044) 483-99-06