Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Відділ організації діловодства

Опубліковано 13 березня 2024 року о 16:01

Положення про відділ >>>

Начальник відділу

Прилипко Ірина Віталіївна

тел: 366-58-16

каб. 512

Головний спеціаліст

Мигач Ірина Анатоліївна

тел: 366-58-17

каб. 512

Провідний документознавець

Головко Вероніка Анатоліївна

тел: 366-58-17

каб. 512

Провідний документознавець

Клименко Тетяна Вікторівна

тел: 366-58-17

каб. 512

Провідний документознавець

Рачковська Ангеліна Олегівна

тел: 366-58-17

каб. 512

Адреса

01054, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 24

E-mail

[email protected]

[email protected] (запити на інформацію)

Прийом та видача кореспонденції

З понеділка по четвер з 09:30 до 12:00, з 13:00 до 16:00

п’ятниця з 09:30 до 12:00, з 13:00 до 15:00

Час роботи

понеділок - четвер з 8:00 до 17:00
п'ятниця з 8:00 до 15:45
перерва з 12:00 до 12:45


Прийом кореспонденції здійснюється:

  • електронною поштою на адресу: [email protected]
  • поштою на адресу: вул. Богдана Хмельницького, 24, м. Київ, 01054.
  • через скриньку для прийому кореспонденції, яка знаходиться на першому поверсі адміністрації на вул. Богдана Хмельницького, 24

 

Основнi функцiї, напрямки роботи та завдання:

  1. організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, рішень Київської міської ради, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), інших нормативно-правових актів та здійснює контроль за їх реалізацією;
  2. забезпечує дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними, в тому числі, із застосуванням систем електронного документообігу;
  3. здійснює методичне керівництво та контроль за дотриманням установленого порядку роботи з документами в структурних підрозділах Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації;
  4. формує зведену номенклатуру справ адміністрації;
  5. здійснює реєстрацію та веде облік документів, в тому числі, з грифом «Для службового користування» та мобілізаційних документів;
  6. організовує документообіг, формування справ, їх зберігання та підготовку до передачі до архівного підрозділу;
  7. проводить перевірку стану діловодства у структурних підрозділах Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, а також на підприємствах, установах, організаціях, що належить до сфери її управління;
  8. здійснює приймання, попередній розгляд та реєстрацію службових документів адресованих адміністрації та передає їх голові, першому заступнику голови, заступникам голови та керівнику апарату адміністрації згідно з розподілом обов’язків;
  9. здійснює реєстрацію службової вихідної кореспонденції за підписом голови, першого заступника голови, заступника голови та керівника апарату адміністрації та забезпечує її відправлення засобами поштового зв’язку;
  10. бере участь у впровадженні та використанні інформаційно-телекомунікаційної системи діловодства в установі;
  11. надає методичну допомогу апарату, структурним підрозділам адміністрації з питань організації діловодства та роботи системи електронного документообігу;
  12. розробляє проекти розпоряджень голови з питань, що належать до компетенції відділу;
  13. готує інформаційні та аналітичні матеріали з питань діловодства;
  14. розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;
  15. опрацьовує запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад;
  16. організовує роботу з запитами на інформацію, забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;
  17. здійснює контроль за наданням, структурними підрозділами адміністрації, відповідей на запити на інформацію в порядку та у строки, визначені чинним законодавством;
  18. забезпечує щомісячне та щорічне оприлюднення звітів щодо задоволення запитів на інформацію на субвеб-сайті адміністрації;
  19. забезпечує у межах своїх повноважень захист персональних даних;
  20. забезпечує процес опрацювання проектів розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що підлягають погодженню з адміністрацією як із заінтересованим органом;
  21. здійснює контроль за дотриманням встановлених вимог до підготовки та погодження проектів розпоряджень голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації;
  22. здійснює реєстрацію та випуск розпоряджень голови адміністрації;
  23. здійснює інші передбачені законодавством повноваження.


Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), розпорядженнями Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux