Відділ обліку та розподілу житлової площі
Зміни до положення про відділ >>>
Начальник відділу |
Ільченко Наталія Володимирівна |
тел: 366-59-16 каб. 414 |
Заступник начальника |
Чернявська Ольга Семенівна |
тел: 366-59-18 каб. 417 |
Головний спеціаліст |
Вакуленко Катерина Олегівна |
тел: 366-59-15 каб. 413 |
Головний спеціаліст |
Благодір Анжела Миколаївна |
тел: 366-59-17 каб. 418 |
Головний спеціаліст |
Кучер Людмила Валентинівна
|
тел: 366-59-14
каб. 418
|
Адреса |
02000, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, 26/4, 4 поверх |
|
|
||
Години прийому |
понеділок - четвер з 9:00 до 17:00
|
Начальник відділу – Ільченко Наталія Володимирівна
кабінет № 414, тел. 366-59-16
- прийом відвідувачів начальником відділу проводиться за попереднім записом
Заступник начальника відділу - Чернявська Ольга Семенівна
кабінет № 417, тел. 366-59-18
- прийом з житлових питань представників підприємств, організацій та установ району;
- видача ордерів на жилі приміщення;
- включення (виключення) до/із числа службових житлових приміщень.
Головний спеціаліст – Вакуленко Катерина Олегівна
кабінет № 413, тел. 366-59-15
- прийом з питань про взяття на облік громадян, що потребують надання житлового приміщення для тимчасового проживання з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб;
- прийом з питань зарахування на соціальний квартирний облік;
- прийом з питань видачі довідок про перебування на квартирному обліку;
- прийом з питань прийняття заяв громадян та ведення діловодства;
- запис на прийом до начальника відділу обліку та розподілу житлової площі
Головний спеціаліст – Благодір Анжела Миколаївна
кабінет № 418, тел. 366-59-17
- облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов;
- прийом з питань зарахування на квартирний облік;
- прийом з питань внесення змін до справ квартирного обліку.
Головний спеціаліст – Кучер Людмила Валентинівна
кабінет № 418, тел. 366-59-14
- прийом з питань внесення змін до справ квартирного обліку;
- прийом заяв для участі у програмі змішаного фінансування (50/50, 70/30);
- прийом з питань зміни договорів найму житла
Основнi функцiї та напрямки роботи:
- Реалізація державної політики у сфері забезпечення громадян району житловою площею.
- Підготовка для видачі через відділ (Центр) адміністративних послуг довідки про перебування на квартирному обліку громадян.
- Організаційне забезпечення діяльності громадської комісії з житлових питань при Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації.
- Підготовка проєктів розпоряджень райдержадміністрації з питань зарахування на квартирний облік, внесення змін в облікові справи, включення до пільгових списків осіб, які користуються правом першочергового або позачергового отримання житла, зняття з квартирного обліку, надання службових житлових приміщень та виключення їх із числа службових, зміни умов договорів найму, про взяття на облік громадян, що потребують надання житлового приміщення для тимчасового проживання з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб.
- Здійснення контролю за виконанням житлового законодавства підприємствами, установами та організаціями щодо обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов та перебувають на обліку за місцем роботи.
- Ведення обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, соціального квартирного обліку, обліку громадян, що потребують надання житлового приміщення для тимчасового проживання з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб та ведення автоматизованої бази даних системи «Квартоблік» в Шевченківському районі м. Києва.
- Здійснення обліку отриманої громадянами житлової площі в поточного звільнення, службового житла, житла соціального призначення, а також тимчасового житла для внутрішньо переміщених осіб.
- Надання консультацій представникам підприємств, установ та організацій щодо оформлення документів з житлових питань.
- Оформлення та організація видачі громадянам ордерів на житлову площу та витягів із розпоряджень Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.
- Проведення щорічної перереєстрації громадян, які перебувають на квартирному обліку та соціальному квартирному обліку.
- Ведення обліку черговиків квартирного обліку, які бажають придбати квартиру по програмі змішаного фінансування будівництва житла (50/50, 70/30).
- Розгляд листів, заяв, скарг.
У своїй діяльності відділ керується:
- Конституцією України;
- Житловим кодексом України;
- Законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про столицю України - місто-герой Київ», «Про звернення громадян», «Про приватизацію державного житлового фонду» та інші;
- Постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Указами Президента України, розпорядженнями та рішеннями органів виконавчої влади та місцевого самоврядування в частині, що відносяться до компетенції відділу;
- Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2014 № 1017 «Про деякі питання розподілу житлової площі в місті Києві»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 29.04.2022 № 495 «Деякі заходи з формування фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб».
- Рішення Київської міської ради від 21.11.2024 № 182/9990