Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

АЛГОРИТМ ДІЙ МЕШКАНЦІВ ВНАСЛІДОК ПОШКОДЖЕННЯ/ ЗНИЩЕННЯ МАЙНА ВНАСЛІДОК ВІЙСЬКОВОЇ АГРЕСІЇ РФ

Опубліковано 22 вересня 2025 року о 15:00

Що робити, якщо пошкоджено вікна та двері в квартирах та в місцях загального користування будинку?

 

У разі пошкодження конструктивних елементів будинку відповідно до розпорядження Київської міської військової адміністрації від 13.04.2022 № 499 «Про обстеження пошкоджених об’єктів внаслідок воєнних дій Російської Федерації в місті Києві» проведення обстеження покладено на комунальне підприємство «Київекспертиза».

Власникам квартир (у яких є пошкодження вікон та/або дверей) обслуговуюча компанія надає плівку та OSB - плити для тимчасового закриття вікон та дверей.

Обслуговуюча організація протягом трьох діб зобов’язана локалізувати пошкодження шляхом тимчасового закриття місць загального користування плівкою та OSB - плитами у місцях загального користування та пошкодженні віконні та двірні прорізи

Додаткову інформацію можна отримати в КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м Києва» за адресою: м. Київ, вул. Білоруська, 1, з понеділка по четвер з 8:00 по 17:00, п’ятницю з 8:00 по 15:45, обідня перерва з 12:00 по 12:45, тел. (044) 483 99 06.


Є-відновлення: як подати заяву на отримання допомоги?

 

У разі пошкодження міжкімнатних дверей, вхідних дверей, склопакетів, віконних блоків квартири тощо, основним інструментом компенсації на відновлення діє державна програма «єВідновлення».

Щоб скористатися даною програмою необхідно:

Подайте повідомлення про пошкоджене майно через застосунок чи портал «Дія», ЦНАП або нотаріуса.

Якщо ви подаєте таке повідомлення через застосунок Дія, потрібно:

оновити застосунок до останньої версії (Меню – Оновити застосунок );

відкрити в застосунку розділ «Послуги» та обрати «єВідновлення»;

обрати пункт «Повідомити про пошкоджене майно» та пройти всі необхідні етапи.

2. Переконайтеся, що ваші права власності на об’єкт (житловий) зареєстровано в Державному реєстрі речових прав. Для цього відкрийте у застосунку Дія «єВідновлення» та оберіть послугу «Повідомити про пошкоджене майно». Якщо ваше житло зареєстроване, Дія покаже його серед знайдених.

3. Відкрийте банківський рахунок «єВідновлення» в банку-партнері програми. Зробити це можна як безпосередньо у відділенні банку, так і через мобільний застосунок банку.

Відкрити банківський рахунок можна буде також під час подання заяви про виплату. Відповідну можливість запропонує застосунок Дія по ходу заповнення заяви.

4. Подайте заяву про виплату. Для цього потрібно відкрити в застосунку розділ «Послуги», обрати «єВідновлення» та «Подати заяву про виплату».

Після цього потрібно пройти всі необхідні етапи, які пропонує електронна послуга (заповнення контактних даних, обрати пільги, яка стосується вас, отримання згоди співвласників тощо), та відправити саму заяву.

Комісія з обстеження організовує фізичний огляд об’єкта, складає акт комісійного обстеження об’єкта, пошкодженого внаслідок збройної агресії рф. На підставі акта комісійного обстеження комісією ухвалюється рішення щодо надання грошової компенсації або про відмову
(з можливістю оскарження) (Важливо! Кошти надаються, якщо житло не було відремонтоване самостійно)

Якщо рішення позитивне, заявнику кошти перераховують на картку єВідновлення.

Кошти можна витратити на придбання будівельних матеріалів чи замовлення ремонтних послуг (через безготівкову форму).


ВАЖЛИВО!

Для подання заяви на отримання компенсації за пошкоджене майно – інформація про житло має бути внесена до Державного реєстру речових прав.

Якщо право власності на житло було оформлено до 01.01.2013, необхідно спочатку в нести право власності до Державного реєстру речових прав.

Для цього співвласникам житла необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг з наступним переліком документів:

  • документ, що посвідчує особу;
  • довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку;
  • документ, який підтверджує набуття права власності на житло».
  • технічний паспорт на житло, якщо в документах, що подаються для державної реєстрації, відсутні відомості про технічні характеристики відповідного об’єкту.

У разі подачі документів на державну реєстрацію уповноваженою на те особою встановлюється обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи.

Консультації з питань внесення інформації про право власності до Державного реєстру речових прав на житло можна отримати за адресою: м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 24, приміщення ЦНАП вівторок і четвер з 10-00 до 13-00.


Як отримати одноразову матеріальну допомогу? 

Для отримання одноразової адресної матеріальної допомоги за програмою «Турбота. Назустріч киянам» передбачено:

  • 10 000 грн – якщо пошкоджено житло,
  • 40 000 грн – якщо воно зруйноване чи непридатне для проживання.

Для отримання потрібно звернутися до штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (далі - НС) чи безпосередньо до управління соціальної та ветеранської політики з письмовою заявою з одночасним поданням наступних документів:

  • паспорт громадянина України;
  • довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків
  • правовстановлюючих документів на об’єкти нерухомого майна ( документів на право власності на квартиру), яке пошкоджено;
  • документів, які підтверджують руйнування або пошкодження квартири, що обґрунтовують потребу в наданні матеріальної допомоги: протокол огляду приміщення, талон-повідомлення, довідка з ЖЕКУ чи ОСББ;
  • довідки про взяття на облік внутрішньо переміщено особи встановленого зразка (для внутрішньо переміщених осіб);
  • реквізити банківського рахунку, тільки рахунок для соціальних виплат.

У разі, якщо в наслідок пошкоджень квартира непридатна для проживання районними у місті Києві державним адміністраціям відповідно до рішення Київської міської ради від 18.01.2024 № 7587/7628 визначається перелік постраждалих осіб, яких необхідно забезпечити тимчасовим житлом з урахуванням реєстрації місця проживання та фактичного проживання постраждалих осіб у пошкоджених житлових будинках міста Києва станом на дату пошкодження будинків, а також їх реальної потреби у тимчасовому житлі.

Додаткову інформацію з питань соціальної підтримки можна отримати в Управлінні за адресою: м. Київ, просп. Берестейський, 5, з понеділка по четвер з 8:00 по 17:00, п’ятницю з 8:00 по 15:45, тел. (044) 236 81 14.


Куди звернутися для відновлення втраченого паспорта? 

Якщо ви втратили паспорт невідкладно зверніться із заявою про втрату документа до поліції та отримайте підтвердження про реєстрацію заяви щодо втрати документів

Для оформлення нового документа потрібно особисто прийти до однієї з трьох установ:

  1. територіальні підрозділи ДМС України - (м. Київ, вул. Ромаданова, 17, (графік роботи: пн-чт –з 8.00 до 17.00, пт -15.45). 
  2. ЦНАП - call- центр: (044) 202 60 38; (044) 202 60 39
  3. Центр обслуговування громадян «паспортний сервіс»

Для оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки замість втраченого необхідно подати наступні документи :

  • заяву про втрату паспорта;
  • документ, що підтверджує сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати ( за наявності);
  • довідка органу реєстрації встановленого зразка про місце проживання при наявності;
  • довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку;
  • довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для ВПО).

Розмір адміністративного збору за оформлення та видачу паспорта з дня оформлення заяви-анкети у строк:

  • не пізніше ніж через 20 робочих днів -558 грн;
  • не пізніше ніж через 10 робочих днів – 928 грн.


Куди звернутися для відновлення реєстраційного номера облікової картки платника податків?

У разі необхідності повторного отримання громадянами ідентифікаційного номера з причин його втрати або пошкодження необхідно звернутися до органу податкової служби України за місцем проживання.


Для отримання інформаційно-довідкових послуг можна звертатися до Контакт-центур ДПС за номером телефону: 0800 501 007

Державна податкова інспекція у Шевченківському районі м. Києва знаходиться за адресою: пров. Політехнічний , 5а.

 

Куди звернутися для відновлення свідоцтва про народження, шлюб?

 

Замовити дублікат свідоцтва про шлюб та свідоцтва про народження можна в застосунку Дія зазначивши при цьому спосіб отримання: поштою чи в будь - якому відділенні ДРАЦ.

 

Де отримати дублікат свідоцтва на право власності?

 

Необхідно звернутися до центру надання адміністративних послуг або до органу в якому було оформлено документ з поданням наступних документів:

  • заява за згодою всіх повнолітніх співвласників житла, які брали участь у приватизації;
  • надати документ що посвідчує особу

 

Додаткову інформацію можна отримати за адресами: 

 

м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 24 – приміщення ЦНАП (кожного вівторка з 15.00 до 17.00);

м. Київ, бульв. Т Шевченка, 26/4 каб. 215, (кожної п’ятниці з 9.00 до 11.00 ) або за номером телефону: (044) 366 58 85.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux