Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Управління соціального захисту населення

Опубліковано 14 березня 2024 року о 15:48

До уваги надавачів соціальних послуг

З 16 лютого 2023 року в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери (далі - ЄІССС) було впроваджено розділ про надавачів соціальних послуг Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг для роботи у промисловому середовищі (далі - Реєстр). Механізм ведення Реєстру визначено у Порядку формування, ведення та доступу до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021 року № 99 (далі – Порядок).

1. Що означає впровадження у промисловому середовищі розділу про надавачів соціальних послуг Реєстру?

Від 16 лютого 2023 року структурним підрозділам з питань соціального захисту населення обласних та Київської міської державних адміністрацій (далі - реєстратори), які забезпечують збір та узагальнення інформації у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці щодо надавачів соціальних послуг, а також надавачам соціальних послуг більше не потрібно подавати таку інформацію до Мінсоцполітики. Відтепер реєстратори з використанням програмних засобів ЄІССС самостійно здійснюють внесення відповідної інформації до розділу про надавачів соціальних послуг Реєстру.

Відповідно до Закону України “Про соціальні послуги” надавачі соціальних послуг - юридичні особи та фізичні особи - підприємці, включені до розділу "Надавачі соціальних послуг" Реєстру.

2. Які документи мають подавати надавачі соціальних послуг до реєстратора для внесення до Реєстру?

Перелік документів, які мають подавати надавачі соціальних послуг до реєстратора для внесення інформації до Реєстру визначено в пунктах 25-26 Порядку.

Юридичні особи та фізичні особи - підприємці, які надають соціальні послуги, обов’язково подають (п. 25 Порядку): заяву надавача соціальних послуг за формою згідно з додатком 3;

перелік соціальних послуг, які має право надавати надавач соціальних послуг, їх зміст та обсяг, умови і порядок отримання за формою згідно з додатком 4;

відомості про дату та результати здійсненого уповноваженими органами контролю за дотриманням надавачем соціальних послуг вимог, установлених законодавством про соціальні послуги (за наявності).

Юридичні особи та фізичні особи - підприємці крім документів/відомостей, зазначених в абзацах третьому і четвертому цього пункту, за бажанням подають:

  • копії штатного розпису надавача соціальних послуг і трудових договорів з найманими працівниками;
  • копії документів про освіту, свідоцтва про підвищення кваліфікації (за наявності), атестацію, неформальне професійне навчання, фаховий рівень працівників;
  • копії посадових інструкцій працівників;
  • копії особистих медичних книжок працівників;
  • довідку територіального органу ДПС про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
  • копію документа, що підтверджує право власності на приміщення або на право користування приміщеннями, які будуть використовуватися для надання соціальних послуг;
  • висновок фахівця з питань технічного обстеження будівель і споруд, який має кваліфікаційний сертифікат, про відповідність приміщення ДБН В.2.2-40:2018 “Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення”. У разі наявності у зазначеному висновку інформації про неможливість повністю пристосувати об’єкти надавача для потреб осіб з інвалідністю додатково подається інформація засновника (власника) надавача за погодженням із громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю про забезпечення розумного пристосування відповідних об’єктів згідно з частиною другою статті 27 Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”.

Документи, що підтверджують повноваження особи, якою подано документи/відомості, перевіряє реєстратор із використанням кваліфікованого електронного підпису посадової особи. Якщо під час подання заяви надавача соціальних послуг через електронний кабінет необхідні дані отримуються автоматично шляхом електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, додавати до заяви довідки та документи/відомості, що містять такі самі дані, не потрібно.

Юридичні особи/фізичні особи - підприємці, які надають соціальні послуги, що передбачають цілодобове перебування/проживання, нічне або денне перебування в приміщенні надавача соціальних послуг, зокрема з харчуванням (догляд, підтримане проживання, притулок тощо), соціальні послуги, що надаються екстрено (кризово), та допоміжні соціальні послуги, додатково можуть подавати копії (п. 26 Порядку):

  • висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності приміщень санітарним нормам;
  • декларації відповідності матеріально-технічної бази надавача соціальних послуг вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;
  • публічного звіту про діяльність з надання соціальних послуг та документів про результати оцінювання якості соціальних послуг (для надавачів з досвідом роботи у сфері надання соціальних послуг понад три роки);
  • дозвільних документів на право організації харчування або договору із суб’єктом господарювання про надання послуг з організації харчування та дозвільних документів відповідних суб’єктів господарювання на право організації харчування (для надавачів соціальних послуг з догляду, притулку тощо, якими передбачено харчування);
  • свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або договору із суб’єктом, який надає транспортні послуги, та відповідних
  • дозвільних документів на право надання транспортних послуг (для надавачів соціальних послуг екстрено (кризово);
  • договору із закладом охорони здоров’я або ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики (для надавачів соціальних послуг з догляду особам із частковою або повною втратою рухової активності, пам’яті, особам із захворюваннями, що потребують тривалого лікування, невиліковними захворюваннями, психічними та поведінковими розладами).

3. Адреса прийому документів від надавачів соціальних послуг, які зареєстровані в Шевченківському районі міста Києва:

просп. Берестейський, 5

Управління соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, відділ з питань надання соціальних послуг,

довідки за телефонами: 236 59 82.

4. Реєстратор – головний спеціаліст відділу з питань надання соціальних послуг Сохацька Євгенія Петрівна, тел. 236 59 82

5. Уповноважена особа суб’єкта реєстрації – начальник відділу з питань надання соціальних послуг Карпенко Інна Віталіївна,

тел. 236 59 82

До уваги надавачів соціальних послуг, які функціонують на території Шевченківського району міста Києва та внесені до реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг!

Відповідно до статті 1 Закону України «Про соціальні послуги», пункту 4 Порядку визначення потреб населення адміністративно - територіальної одиниці/територіальної громади у соціальних послугах, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від 19.04.2023 № 130-Н (далі – Порядок) управлінням соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Управління) розпочатий процес збирання та узагальнення даних для визначення потреб населення Шевченківського району у соціальних послугах, у тому числі із залученням надавачів соціальних послуг недержавного сектору.

Враховуючи актуальність зазначеного питання під час дії на території України воєнного стану:

  • просимо до 15 травня 2024 року подати до Управління узагальнені дані згідно з додатком 8 Порядку станом на 01.05.2024 за попередній рік (з 01.05.2023 по 01.05.2024), та щомісяця до 10 числа оновлювати графи 5-10 зазначеного додатка;
  • на підставі даних граф 2-4 додатка 8 надати орієнтовну потребу у соціальних послугах для жителів Шевченківського району міста Києва на 2025-2027 роки згідно з наданими формами(додаються);
  • за умови потреби у соціальних послугах, визначених Класифікатором соціальних послуг, затвердженим наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2020 № 429 (далі – Класифікатор), але відсутніх в додатку, просимо в листі додатково зазначити назву такої послуги (згідно з Класифікатором), категорію осіб (згідно з Класифікатором) та орієнтовну кількість осіб, що потребуватимуть послуги у 2025, 2026 та 2027 роках.

Відповідальна особа – Карпенко Інна Віталіївна, начальник відділу з питань надання соціальних послуг Управління, просп. Берестейський, буд. 5,

тел. 236 59 82, [email protected].

Додаток форми

З Порядком можна ознайомитись за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1169-23#Text

 

УВАГА!

З 06 жовтня 2021 року на підставі протоколу № 15 засідання штабу із ліквідації наслідків надзвичайної ситуації від 01.10.2021 прийом відвідувачів в Управлінні соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації буде здійснюватися тільки при наявності:

  • негативного результату тестування на COVID-19 (ПЛР) або експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу, яке проведене не більш як за 72 години до відвідування закладу;
  • документу, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації або однієї дози вакцини, зокрема, з використанням мобільного додатка Порталу Дія.

Це НЕ поширюється на осіб, які не досягли 18 років.

  Увага! Тимчасове обмеження прийому громадян!

З метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, відповідно до змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 22 вересня 2021 року №981 до постанови Кабінету Міністрів від 09 грудня 2020 року №1236 "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі COVID-19), на території України" продовжено до 31 грудня 2021 року! у зв'язку з чим Управління соціального захисту населення переходить на особистий режим роботи тимчасового обмеження прийому громадян та дистанційної роботи.

Просимо Вас надсилати заяви на:

  • поштову адресу: 01135, м.Київ, просп. Перемоги, 5
  • електронну адресу: [email protected]

У винятку виключних випадків звертатись за телефоном: (044) 236-60-57

Безпека та здоров’я мешканців – наш головний пріоритет. Ми маємо всі можливості, аби в умовах запровадження суворого карантину забезпечувати якісний сервіс дистанційно.

Будь ласка, підказуйте людям похилого віку, рідним, друзям та сусідам, як можна швидше вирішувати питання телефоном та через інтернет.

Режим роботи: 08:00 до 17:00

 

Інформація

 щодо припинення автоматичного продовження терміну дії

 платіжних карток АТ «Державний ощадний банк України»

Повідомляю, що згідно заяви АТ “Державний ощадний банк України”, надається остання можливість (до 01 квітня 2022 року) використання платіжних карток внутрішньо переміщених осіб, термін дії яких закінчився під час карантину (до 31.03.2021 року) (https://cutt.ly/DYVT7S9)

Картки Ощадбанку для внутрішньо переміщених осіб (далі - ВПО), що обслуговуються за тарифним пакетом «Мій рахунок», термін дії яких вже завершився або завершується до кінця березня наступного року, не будуть блокуватись до 1 квітня 2022 року.

Починаючи з 1 квітня 2022 року Ощадбанк припинить надання можливості використання платіжних карток ВПО, термін дії яких закінчився під час карантину (до 31.03.2021 року).

Нагадуємо, що заходи із «штучного» продовження дії карток були реалізовані Ощадбанком як тимчасовий превентивний захід, спрямований на захист громадян від поширення COVID-19 до моменту запуску вакцинації.

Протягом останніх двох років у всіх клієнтів Ощадбанку була змога отримати перевипущені картки. Тож Ощадбанком, з огляду на соціальну та гуманітарну відповідальність перед суспільством та наявність інформації щодо випадків шахрайства з боку третіх осіб, поновлюється звична та передбачена в банківській спільноті процедура щодо подовження терміну дії платіжних карток 

В разі виникнення питань щодо отримання нової картки

 звертайтесь до Вашого обслуговуючого відділення

 або до контакт-центру Банку за номером телефону: 0 800 210-800.


Порядок призначення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг >>>

Інформація про розпорядок прийому громадян в Управлінні праці соціального захисту населення Шевченківської райдержадмінстрації >>>

Штатний розпис Управління соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації >>>

Положення про управління >>>

Соціальні послуги, які надає управління >>>

Бланки заяв адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання >>>

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

просп. Берестейський, 5, м. Київ, 01135

Начальник Управління

ДАВИДЕНКО

Віктор Іванович

тел. 366-58-10

Відділ управління персоналом

просп. Берестейський, 5, м. Київ, 01135

Начальник відділу

БОВТ

Ірина Валеріївна

тел. 236-51-17

Фінансово-економічний відділ

просп. Берестейський, 5, м. Київ, 01135

Заступник

начальника управління-

начальник відділу - головний бухгалтер

МАЛЕНКО

Людмила Іванівна

тел. 236-92-09

Заступник начальника відділу

БОЖОК

Олена Петрівна

тел. 236-11-94

Загальний відділ

просп. Берестейський,5, м. Київ, 01135

Начальник відділу

ШЕВЧЕНКО

Світлана Євгенівна

тел. 236-81-14

Відділ автоматизації систем управління

просп. Берестейський,5, м. Київ, 01135

Начальник відділу

РІНКЄВІЧ

Любов Миколаївна

тел. 236-91-42

Відділ соціальних програм

б-р Т.Шевченка, 26/4, м. Київ, 01054

Начальник відділу

РАГІМОВА

Інна Вікторівна

тел. 234-13-54

234-44-18

Відділ контролю за призначенням та виплатою пенсій

просп. Берестейський, 5, м. Київ, 01135

Заступник начальника управління –

начальник відділу

ЗІНЧЕНКО

Тетяна Федорівна

тел. 236-51-94

238-70-50

 Головний спеціаліст

ТАРАСЕНКО

Неля Вікторівна

тел. 236-81-14

 Відділ по забезпеченню санаторно-курортним лікуванням

просп. Берестейський, 5, м. Київ, 01135

Начальнику відділу

ОЛОЄР

Дар’я Володимирівна

тел. 236-59-20

 Відділ у справах осіб з інвалідністю

просп. Берестейський, 5, м. Київ, 01135

Начальник відділу

ПЕТРЕНКО

Діана Володимирівна

тел. 236-92-08

 Відділ розрахунків з юридичними особами

просп. Берестейський, 5, м. Київ, 01135

Начальник відділу

РУДЕНКО

Тетяна Василівна

тел.236-14-77

 Відділ по роботі з внутрішньо переміщеними особами

просп. Берестейський, 5, м. Київ, 01135

Начальник відділу

ЄФРЕМОВА-ПРОЦЮК

Ірина Олександрівна

тел. 236-60-47

Заступник начальника відділу

СІРЕНКО

Олександр Вікторович

тел. 236-59-20

 Відділ з питань призначення соціальних допомог

просп. Берестейський, 5,м. Київ, 01135

Заступник начальника відділу

СОЛДАТЕНКО

Ніна Григорівна

тел. 236-01-69

236-19-80

 Відділ соціальних інспекторів

просп. Берестейський, 5, м. Київ,01135

Начальник відділу

БОЙКО

Галина Іванівна

тел. 236-60-57

Юридичний відділ

просп. Берестейський, 15, м. Київ, 03056

Начальник відділу

ОТРОШ

Валентина Олександрівна

тел. 236-60-59

Відділ з питань запобігання та протидії насильства, торгівлі людьми та насильства

просп. Берестейський, 15, м. Київ, 03056

Начальник відділу

ОВЧИННІКОВА

Ганна Олександрівна

тел. 236-14-79

 Відділ опіки та піклування

просп. Берестейський,15, м. Київ, 03056

Начальник відділу

ДУДЧЕНКО

Людмила Григорівна

тел. 236-60-59

 Відділ по роботі з учасниками АТО/ООС та членами їх сімей

просп. Берестейський, 5, м. Київ, 01135

Начальник відділу

КУРБАТСЬКА

Віра Анатоліївна

тел. 236-81-14

 Відділ з питань надання соціальних послуг

просп. Берестейський,5, м. Київ, 01135

Начальник відділу

КАРПЕНКО

Інна Віталіївна

тел. 236-59-82

Основнi функцiї, напрямки роботи та завдання:

1.Забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, ефективного співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями.

2.Забезпечення реалізації державної політики у сфері соціальної підтримки населення, у тому числі сімей з дітьми, малозабезпечених сімей, ветеранів, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших категорій осіб, які згідно із законодавством України мають право на пільги, та надання житлових субсидій населенню, забезпечення ведення обліку осіб, що мають право на пільги із законодавством України.

3.Виконання програм і здійснення заходів, спрямованих на забезпечення соціального захисту мешканців району, які беруть участь в антитерористичній операції, членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих) мешканців району під час проведення антитерористичної операції; внутрішньо переміщених осіб, які проживають на території Шевченківського району міста Києва.

4.Забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, забезпечення рівності прав чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері.

5.Призначення соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України, надання субсидій та пільг для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

6.Здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи.

7.Забезпечення реалізації державної політики з питань опіки та піклування над особами, які визнані судом недієздатними чи обмежено дієздатними, а також осіб, які за станом здоров’я не можуть захищати свої права та виконувати обов’язки.

8.Надання адміністративних послуг. 

9.Організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та здійснює контроль за їх реалізацією.

10.Розробляє проекти розпоряджень голови райдержадміністрації, у визначених законом випадках – проекти нормативно-правових актів з питань реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення.

11.Бере участь у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади.

12.Бере участь у розробленні проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи.

13.Готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові райдержадміністрації.

14.Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.

15.Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є.

16.Розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян.

17.Опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів Київської міської ради.

18.Організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів.

19.Забезпечує захист персональних даних.

20.Забезпечує, у межах своїх повноважень, виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки.

21.Оопрацьовує документи в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва (система електронного документообігу «АСКОД»).

22.Здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України, проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи.

23.У сфері соціально-трудових відносин та оплати праці:

  • здійснює повідомну реєстрацію колективних договорів, їх перевірку на відповідність чинному законодавству та забезпечує зберігання копій;
  • здійснює контроль та моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб-підприємців;
  • здійснює в межах компетенції та наданих повноважень контроль за своєчасною та не нижче визначеного державою мінімального розміру оплатою праці на підприємствах, установах та організаціях району; проводить моніторинг показників заробітної плати, погашення заборгованості та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ та організацій усіх форм власності;
  • бере участь у виконанні заходів міської програми зайнятості населення, бере участь у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці;

24.З питань реалізації заходів соціальної підтримки населення:

  • організовує в межах своєї компетенції роботу щодо надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого побутового палива, пільг з оплати житлово-комунальних послуг та пільгового проїзду окремим категоріям громадян, інших пільг, передбачених законодавством України;
  • здійснює призначення:

а) державної допомоги сім’ям з дітьми;

б) державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;

в) інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам;

г) тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів чи не мають можливості утримувати дитину або їх місце проживання невідоме;

д) щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним;

е) компенсаційних виплат фізичним особам, які надають соціальні послуги;

є) державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам і державної соціальної допомоги на догляд;

ж) одноразової матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби;

з) щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом І групи, а також за особами, які досягли 80-річного віку;

и) одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня»;

  • бере участь у роботі комісій, утворених при Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації з питань соціального захисту населення;
  • проводить електронні звірки інформації від організацій-надавачів послуг щодо витрат, пов’язаних з наданням пільг окремим категоріям громадян, з відомостями, що містяться в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;
  • здійснює розрахунки з організаціями-надавачами послуг за надані пільги окремим категоріям громадян та призначені житлові субсидії населенню;
  • визначає право на отримання пільг на житлово-комунальні послуги з урахуванням середньомісячного сукупного доходу пільговика;
  • проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують соціальну допомогу, субсидії та пільги в установленому законодавством порядку;
  • організовує прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги та послуг за принципом «єдиного вікна» та забезпечує розгляд заяв та прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів надання послуг;
  • здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів, спрямованих на надання державних соціальних допомог та інших видів соціальної підтримки, передбачених законодавством України.

25.У сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:

  • організовує призначення та нарахування допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;
  • здійснює підготовку документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • організовує санаторно-курортне лікування інвалідів, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян відповідно до законодавства України;
  • забезпечує реалізацію заходів держаних програм соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, та тих, які підлягають звільненню у зв’язку з реформуванням Збройних Сил України та інших військових формувань;
  • організовує в межах своєї компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, інвалідам, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам та іншим категоріям осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
  • видає відповідні посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
  • формує реєстри для здійснення виплати одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми;
  • забезпечує виконання повноважень органу опіки та піклування над особами, які визнані судом недієздатними чи обмежено дієздатними, призначення помічників особам, які за станом здоров’я потребують стороннього догляду, захисту майнових та житлових прав недієздатних осіб.

26.У сфері соціального обслуговування, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг населенню:

  • здійснює організаційно-методичне забезпечення та контроль за додержанням законодавства про надання соціальних послуг Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Шевченківського району міста Києва;
  • подає пропозиції Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації під час формування проекту відповідного місцевого бюджету щодо передбачення коштів у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги;
  • забезпечує призначення компенсацій фізичним особам, які надають соціальні послуги;
  • приймає документи щодо влаштування (за потреби) до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, інвалідів, дітей-інвалідів та передає їх на розгляд Департаменту соціальної політики;
  • співпрацює з благодійними, релігійними волонтерськими громадськими об’єднаннями, установами та організаціями недержавної форми власності, окремими громадянами у наданні соціальної допомоги інвалідам, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншими соціально незахищеним громадянам та сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
  • вживає заходів щодо соціального захисту бездомних осіб та осіб, які відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, відповідно до Закону України «Про соціальну адаптацію осіб, які відбували та відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк», їх соціальній адаптації.

27. У сфері соціальної інтеграції інвалідів:

  • здійснює облік інвалідів, дітей-інвалідів та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
  • здійснює роботу з оформлення документів для визначення права інвалідів та дітей-інвалідів на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;
  • направляє до реабілітаційних установ інвалідів та дітей-інвалідів відповідно до поданих заяв та документів, перелік яких визначено реабілітаційною установою;
  • визначає потребу у забезпеченні інвалідів та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, у здійсненні компенсаційних виплат, передбачених законодавством України, та направляє узагальнену інформацію Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
  • бере участь у створенні безперешкодного середовища для мало мобільних категорій населення.

28. У сфері гендерної рівності та протидії торгівлі людьми:

  • здійснює заходи, спрямовані на реалізацію забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків: підтримку громадських ініціатив, спрямованих на формування гендерної культури, подолання стереотипів щодо ролі та місця жінок у сім’ї і суспільстві, проведення інформаційно-просвітницької роботи з питань ліквідації всіх форм дискримінації за ознакою статі, утвердження духовних цінностей, формування відповідального материнства і батьківства, забезпечення гендерного паритету;
  • бере участь у виконанні програм та заходів щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, протидії торгівлі людьми.

29.Забезпечує ведення єдиної інформаційно-аналітичної системи соціального захисту населення (ІАССЗН), Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП), централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Мінсоцполітики, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та власний сегмент локальної мережі;

30.Надає інформацію населенню з питань, що належать до його компетенції, роз’яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції;

31.Забезпечує на відповідному рівні реалізацію міжнародних проектів із соціальних питань;

32.Перевіряє, реєструє, обліковує розрахунки та подає органам Державного казначейства платіжні документи для здійснення відповідних видатків, що проводяться в установленому законодавством порядку;

33.Забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення;

34.Здійснює ідентифікацію, реєстрацію та облік окремих категорій громадян-утримувачів «Картки киянина», які мають право на пільги, доплати, допомоги, компенсації відповідно до законодавства України та відповідно до актів Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації); здійснює активацію транспортного та соціального додатку «Картки киянина», надає консультації з питань проекту «Картка киянина» на телефонній лінії;

35.Проводить прийом документів для надання щомісячної адресної матеріальної допомоги для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг киянам – учасникам антитерористичної операції, членам їх сімей та сім’ям киян, які загинули (померли) під час проведення антитерористичної операції;

36.Забезпечує оформлення та видачу довідок про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції;

37.Здійснює призначення щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;

38.Проводить перевірки внутрішньо переміщених осіб з метою підтвердження факту проживання в Шевченківському районі міста Києва;

39.Здійснює обмін інформацією з Державною фіскальною службою про джерела та суми отриманих доходів фізичних осіб, які звернулись за призначенням субсидій;

40.Здійснює прийом та оформлення належним чином документів з визначення даних про заробітну плату працівників за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках;

41. Надає адміністративні послуги, несе відповідальність за достовірність, повноту і своєчасність надання інформації для внесення відомостей до реєстру адміністративних послуг;

42.Здійснює введення даних по адміністративних послугах до інформаційної системи «Міський WEB - портал адміністративних послуг в місті Києві»;

43.Забезпечує перерахування коштів вищим навчальним закладам для виплати соціальних стипендій студентам (курсантам), відповідно до поданих вищими навчальними закладами списків студентів (курсантів), які мають право на отримання соціальних стипендій, після проведення звіряння відповідних даних з відомостями про таких осіб, що містяться в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги.

44.Організовує роботу, пов'язану з вирішенням питань соціального захисту соціально незахищених громадян, наданням пільг ветеранам війни і праці та інвалідам, координує відповідну діяльність відділів та інших структурних підрозділів.

45.Видає посвідчення ветеранів війни, "Ветеран праці" та інші посвідчення.

46.Готує пропозиції районному центру зайнятості щодо встановлення нормативів робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів. Разом з відповідними державними органами і громадськими організаціями сприяє працевлаштуванню інвалідів та створенню виробництв, цехів і дільниць, призначених для використання їхньої праці, професійно-технічному навчанню та перекваліфікації інвалідів і можливість використання їх на роботі згідно з трудовими рекомендаціями медико-соціальної експертної  комісії, направляє інвалідів для навчання у навчальних закладах сфери соціального захисту населення.

47.Забезпечує діяльність комісій з розгляду питань:

  • пов'язаних з наданням статусу учасника війни;
  • у справах альтернативної (невійськової) служби;
  • про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим верствам населення;
  • субсидій на житлово-комунальні послуги;
  • по наданню матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення Шевченківського району м. Києва.

48.Аналізує стан надання встановлених законодавством пільг соціально незахищеним громадянам, здійснення комплексних програм, заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, виносить на розгляд голови районної держадміністрації питання соціального захисту незахищених громадян.

49.Забезпечує надання адресної цільової грошової допомоги малозабезпеченим громадянам, а також сім'ям з дітьми; соціальної допомоги; здійснює в установленому порядку компенсаційні виплати малозабезпеченим громадянам та особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

50.Забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення.

51.Аналізує ситуацію в соціально-трудовій сфері на відповідній території, стан справ з укладанням колективних договорів на підприємствах, в установах та організаціях; сприяє організації переговорного процесу між сторонами соціального партнерства, надає їм організаційно-методичну допомогу; забезпечує у межах своїх повноважень дотримання законодавства з питань колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин, вирішення колективних трудових спорів (конфліктів); здійснює реєстрацію, облік, зберігання колективних договорів, змін та доповнень до них.

52.Бере участь у розробленні та забезпечує разом з іншими структурними підрозділами районної в м. Києві держадміністрації, органами місцевого самоврядування, об'єднаннями громадян здійснення заходів регіональної програми з питань охорони праці, впровадження регіональної системи запобігання травматизму невиробничого характеру.

53.Здійснює державний контроль за додержанням законодавства про працю, своєчасною і не нижче визначеного державою мінімального розміру виплатою заробітної плати, а також за своєчасним проведенням на підприємствах навчань та інструктажів, забезпеченням працюючих засобами індивідуального захисту, миючими засобами, наданням працівникам пільг і компенсацій, передбачених законодавством.

54.Організовує роботу, пов'язану з призначенням субсидій. Проводить розрахунки за пільги на житлово-комунальні послуги з підприємствами, які надають послуги.

55.Вносить в установленому порядку пропозиції щодо встановлення піклування над повнолітніми недієздатними особами, які за станом здоров'я потребують догляду та встановлення опіки.

56.Проводить роз'яснювальну роботу серед населення з питань соціального забезпечення і соціального захисту, широко використовуючи для цього засоби масової інформації.

57.Організовує і проводить консультації, здійснює розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції управління, вживає відповідних заходів щодо усунення причин, які викликають скарги.

 Послуги, які надаються управлінням:

  • Забезпечення санаторно-курортними путівками;
  • Забезпечення окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації;
  • Забезпечення інвалідів автомобілями;
  • Виплата та розміри грошової компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування;
  • Встановлення статусу «Дитина війни»;
  • Встановлення статусу та видача посвідчення «Інвалід війни»;
  • Влаштування до будинків-інтернатів;
  • компенсація за пільгове забезпечення продуктами харчування громадянам, що належать до першої та другої категорії постраждалих;
  • одноразова компенсація учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • одноразова компенсація сім'ям, що втратили годувальника із числа осіб, які належать до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою;
  • щорічна допомога на оздоровлення учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;
  • доплата за роботу (службу) на території зон радіоактивного забруднення;
  • виплата допомоги у трикратному розмірі середньомісячної заробітної плати у разі вивільнення працівників у зв'язку з ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату працівників, а також збереження за їх бажанням посадового окладу, тарифної ставки на новому місці роботи;
  • оплата додаткової відпустки строком 14 робочих днів (16 календарних днів) громадянам що належать до першої та другої категорії постраждалих та одному з батьків або особі, яка їх замінює, дитини - інваліда, потерпілої від Чорнобильської катастрофи;
  • оплата різниці між тривалістю щорічної відпустки, яка надається відповідно до Закону, та тривалістю щорічної відпустки, яка надається відповідно до Закону України « Про відпустки » або інших законів громадянам, які працюють ( перебувають у відрядженні ) на території зон радіоактивного забруднення;
  • доплата особам, які працюють у зонах відчуження та безумовного (обов'язкового) відселення після повного відселення жителів;
  • виплата підвищеної стипендії учням та студентам, які належать до осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • відшкодування витрат, пов'язаних з вихованням дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у державних та комунальних дошкільних навчальних закладах;
  • Допомога у зв'язку з вагітністю та пологами;
  • Допомога при народженні дитини;
  • Допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку;
  • Допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
  • Допомога на дітей одиноким матерям;
  • Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам;
  • Державна соціальна допомога тим, хто немає права на пенсію та інвалідам та державна допомога на догляд;
  • Компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги;
  • Тимчасова державна допомога дітям у випадках, якщо місце проживання батьків невідоме, або вони ухиляються від сплати аліментів, або вони не мають можливості утримувати дитину;
  • Державна соціальна допомога на дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
  • Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям;
  • Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги подається під час особистого звернення (натиснути на посилання та завантажити заяву у форматі .doc);
  • Створення, підтримка та розвиток єдиної інформаційної системи Управління, шляхом впровадження сучасної комп'ютерної техніки, та новітніх комп'ютерних технологій;
  • Супровід інформаційної системи Управління;
  • Надання методично-консультативної допомоги з питань інформатизації спеціалістам Управління праці та соціального захисту населення;
  • Забезпечення функціонування комп'ютерної мережі Управління;
  • Поліпшення ефективності використання комп'ютерної техніки для автоматизації обліку категорій населення, які потребують соціального захисту;
  • Формування та підтримка в актуальному стані бази даних одержувачів усіх видів соціальної допомоги;
  • Підтримка функціонування апаратно-програмних засобів Управління у складі єдиної інформаційної мережі Міністерства соціальної політики України;
  • визначення ступеня нужденності заявника, членів його сім'ї або домогосподарства (обстеження домогосподарства, з'ясування обставин, які призвели до нужденності тощо), ведення інформаційно-роз'снювальної (просвітницької) роботи серед населення;
  • перевірка достовірності наданих відомостей про доходи та майновий стан заявника та членів його сім'ї (домогосподарства), а також перевірка правильності проведених розрахунків щодо розміру допомоги та її виплати;
  • Здійснення контролю за правильністю і своєчасним призначенням, перерахунками та виплатою встановлених законодавством державних пенсій органами Пенсійного фонду в Шевченківському районі м. Києва;
  • Розгляд документів про встановлення статусу відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
  • Розгляд документів про встановлення статусу відповідно до Закону України «Про жертви нацистських переслідувань»;
  • Розгляд документів про встановлення статусу «Ветеран праці» відповідно до Закону України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»;
  • реалізація державної політики у сфері правового та медико-соціального захисту повнолітніх осіб, які потребують опіки (піклування);
  • вирішення питань про встановлення і припинення опіки (піклування);
  • здійснення нагляду за діяльністю опікунів (піклувальників);
  • розгляд скарг на дії опікунів (піклувальників);
  • вжиття заходів щодо захисту особистих та майнових прав осіб, які перебувають під опікою (піклуванням);
  • участь у розгляді судами спорів, пов'язаних із захистом прав осіб, які перебувають під опікою (піклуванням);
  • ведення обліку щодо осіб, які потребують опіки (піклування);
  • організаційне забезпечення діяльності опікунської ради;
  • встановлення опіки та піклування, призначення опікунів та піклувальників повнолітнім особам, які за рішенням суду визнані недієздатними та обмежено дієздатними;
  • призначення піклувальника повнолітнім особам, які за станом здоров'я не можуть самостійно захищати свої права та виконувати покладені на них обов'язки;
  • встановлення опіки над майном повнолітньої особи, яка перебуває під опікою (піклуванням);
  • порушення в судовому порядку питання про звільнення опікуна або піклувальника від виконання покладених на них обов'язків за своєю ініціативою, за клопотанням підопічних, державних або громадських організацій, а також згідно з обґрунтованими заявами будь-яких осіб, якщо буде встановлено, що опікун чи піклувальник не відповідає своєму призначенню або належним чином не виконує своїх обов'язків;
  • надання дозволу особам, на яких законом покладений обов'язок здійснювати опіку та піклування, на вчинення від імені та в інтересах недієздатним (обмежено дієздатних) осіб передбачених чинним законодавством правочинів, які підлягають нотаріальному посвідченню;
  • реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання повнолітніх осіб, які перебувають під опікою (піклуванням);
  • звернення фізичних та юридичних осіб з питань, що зачіпають інтереси осіб, які перебувають під опікою (піклуванням), які потребують прийняття відповідного рішення органу опіки і піклування;
  • призначення житлових субсидій за спрощеним порядком;
  • випадки за яких припиняється надання раніше призначеної субсидії.

Алгоритм дій кожного учасника експериментального проекту згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2024 № 888 «Деякі питання реалізації експериментального проекту з організації надання внутрішньо переміщеним особам похилого віку, особам з інвалідністю соціальних послуг стаціонарного догляду, підтриманого проживання за принципом «гроші ходять за людиною»:  контакти відповідальної особи за реалізацію експериментального проекту від Управління: Карпенко Інна Віталіївна, начальник відділу з питань надання соціальних послуг, тел. (044) 236 59 82.

Алгоритм взаємодії Фонду між учасниками експериментального проекту

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux