Збір макетів для проекту «Соціальна реклама очима киян» триває до 20 червня
Опубліковано 14 травня 2018 року о 16:03
У Києві триває прийом заявок на проект-ініціативу «Соціальна реклама очима киян». Мета проекту – зробити соціальну рекламу в столиці більш сучасною, такою, що звертає увагу громади на дійсно важливі питання. На сторінці управління у мережі Facebook розміщено 5 тем, які були обрані користувачами на першому етапі. Наразі проходить збір макетів за обраними темами. Далі всі запропоновані макети будуть винесені на публічне голосування та за кількістю голосів будуть обрані найкращі роботи. За результатами голосування було обрано 5 тем для розробки макетів соціальної реклами:
• Безпека на дорогах: Використання дитячих автокрісел, надання переваги в русі швидкій допомозі, пропагування поваги між всіма учасниками дорожнього руху (проти заблокованих перехресть, неправильного паркування і т.п.), звільни смугу! Боротьба за вільну смугу для громадського транспорту, яка передбачена законом (Громадська смуга для автобусів / тролейбусів, а не бегемотиків. Трамвайна колія для трамваїв, а не для котиків).
• Боротьба з кансерофобією у суспільстві , рак не значить смерть, пропагування традиційного лікування (звернення у лікарні, проходження хіміотерапії тощо).
• Сортування сміття.
• Прибрати за собакою легко. Будьмо європейцями!
• Надмірне використання пластику.
• Сортування сміття.
• Прибрати за собакою легко. Будьмо європейцями!
• Надмірне використання пластику.
Стимулом для створення такої ініціативи стало те, що соціальна реклама повинна відображати реалії сучасного суспільства, наочно показувати те, що хвилює громаду на даний момент.
За інформацією: https://vechirniykiev.com.ua