Як відновити справедливість, якщо з Kyiv Smart Card зняло дві поїздки за один раз
Опубліковано 01 листопада 2019 року о 11:16
фото


Kyiv Smart Card – наразі технологія нова. Багато киян та гостей міста щодня стикаються з різного роду проблемами у її використанні. Наприклад, коли ви намагаєтеся завалідувати картку, а з неї за один раз знімає одну чи більше поїздок (особливо актуально в метрополітені).
Сьогодні «Вечірній Київ» підготував для вас унікальний матеріал – інформацію про те, що ж таки робити у таких ситуаціях, куди звертатися, та як повернути власні кошти.
- По-перше, для вашої зручності, завантажте додаток SmartCity. У ньому, окрім іншого, ви зможете відстежувати актуальну інформацію про кількість поїздок на картці, а також дату, час та місце валідації. Таким чином, якщо буде помилково списано дві поїздки, це буде відображено в додатку.
- У разі виникнення помилки, зробіть скріншот сторінки та, за можливості, продемонструйте, під час якої саме поїздки, на вашу думку, поїздки було списано випадково.
- Напишіть про свою проблему в додатку.
- На вашу електронну пошту прийде лист, де вас попросять надіслати скріншоти, про які ми писали вище.
Сподіваємося, що допомогли вам ;)
А ще маємо надію, що зовсім скоро користуватися Kyiv Smart Card стане ще зручніше, а помилки покинуть наше життя назавжди!
За інформацією: https://vechirniy.kyiv.ua/