Впровадження ЦДС району – покращило ефективність роботи ЖКГ
Опубліковано 23 лютого 2016 року о 15:32
Центральна Диспетчерська Служба (ЦДС) Шевченківського району працює з червня 2015 року. Сьогодні, 23 лютого, аби підбити проміжні підсумки діяльності цієї установи, у Шевченківській райдержадміністрації відбулася нарада під головуванням першого заступника голови РДА Віктора Андрєєва, який зазначив, що утворення центральної диспетчерської служби сприяло значному удосконаленню роботи усієї житлово-комунальної команди Шевченківського району та покращило якість реагування на звернення мешканців.
Шевченківський район міста Києва приділяє значну увагу впровадженню технологій оперативного реагування на звернення мешканців. У 2015 році за телефоном ЦДС 277-26-06 було прийнято 198225 дзвінків від мешканців. Оформлено 34774 заявки, 5223 заявки оформлено на Аварійну службу Шевченківського району.
За неповні два місяці 2016 року ЦДС вже було прийнято 52611 дзвінків, оформлено 10394 заявки.
Наразі, також триває процес впровадження нової послуги – «виклик виконавця». Якщо мешканця незадовільняють виконані ті чи інші роботи ЖЕДом, він викликатиме представника ЖЕД і інспектора ЖКХ для складання відповідного акту.
«Для наших комунальних підприємств відкриття ЦДС Шевченківського району - дуже істотний крок, тому що він дозволяє більш ефективно та оперативно вести роботу. Для мешканців, в свою чергу, це можливість у будь-який момент звернутися до районної влади з питання щодо роботи житлово-комунального господарства», - підсумував засідання наради Віктор Андрєєв.