«Вереснева студія» з вивчення англійської мови
Опубліковано 15 вересня 2016 року о 15:16
13 вересня 2016 року о 15:30 у гімназії №172, що в Шевченківському районі міста Києва відбулась вереснева студія для голів ШМО (шкільне методично об’єднання) на тему: «Методичні рекомендації вивчення іноземних мов, структути РМО в 2016/2017 н.р.»
Іншомовна діяльність як новий спосіб спілкування молодшого школяра потребує створення позитивної мотивації, яка є одним із найважливіших психологічних факторів успішності вивчення іноземної мови і ключовим питанням організації навчання молодших школярів.
Більш успішному засвоєнню іноземної мови та формуванню особистості учня сприяє підключення його емоційної сфери до процесу навчання. Оскільки метою уроку англійської мови є формування іншомовної комунікативної компетентності, то робота з розвитку емоційного інтелекту учнів ведеться опосередковано, поєднуючи вивчення мови та засвоєння емоційних компетенцій. Вона повинна охоплювати всі рівні діяльності вчителя (планування уроків, оформлення кабінету, відбір навчального матеріалу та вправ тощо) та більшість етапів уроку.