В ході Kyiv urban transport conference була розроблена нова стратегія міського транспорту
Опубліковано 31 березня 2016 року о 15:47
Влада столиці планує розвантажити центр столиці від машин, а також мости через Дніпро. Для цього пропонують перенаправити транзитні потоки, з якими не справляється окружна дорога.
Вчора на конференції Kyiv urban transport conference, яку організувала мерія спільно зі Світовим банком, був представлений проект магістралі, що зв'язує Нивки та Лівий берег за допомогою Дарницького мосту. Стартувати магістраль повинна від вул. Стеценко, проходити через Нивки, Галагани, Відрадний, Пост-Волинський, Чоколівку, Залізничне шосе, «прокол» (маленький тунель) під Наддніпрянським шосе і Дарницький міст.
Влади вважає проект перспективним, а паралельно хоче розвантажити від громадського транспорту міст Патона і Лук'янівку, перенаправивши маршрути по інших дорогах. У проекті, який зараз знаходиться в розробці, збільшення маршрутів міського транспорту і скорочення кількості маршруток.
Також влада планує посилити контроль над водіями, для чого в Києві планують ввести Центр організації та безпеки дорожнього руху. Крім того, в центрі та районі виділених смуг з'являться камери відеоспостереження.
У цій системі перевага надається людині. Так, згідно положень нової стратегії можна зазначити, що Пішохід важливіше автомобіля, велосипед важливіше автомобіля, маршрутний автобус або трамвай важливіше автомобіля. Всі автомобілі рівні. Але автомобіль, що рухається важливіше припаркованого. Нова транспортна схема дозволить пересадити водіїв з приватних автомобілів на громадський транспорт та передбачає більш ефективне і раціональне використання транспорту.