До початку опалювального сезону у Шевченківському районі житлові будинки, заклади освіти, охорони здоров’я та заклади соціальної сфери майже готові до підключення теплоносія. Про це сьогодні йшлося під час щотижневої наради з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та комунальних підприємств, що опікуються житлово-комунальним господарством під керівництвом першого заступника голови Шевченківської райдержадміністрації Олександра Поповцева. У нараді також взяли участь заступник голови Віктор Андрєєв та керівник апарату Віталій Царан. ФОТОЗВІТ
«Цьогоріч ми вкладаємось у визначені графіки щодо підготовки житлового фонду та об’єктів соціальної сфери у районі до нового осінньо-зимового періоду у 2020/2021 роках», — зазначив під час наради перший заступник голови Шевченківської райдержадміністрації Олександр Поповцев.
Так, акти готовності до опалювального сезону форми Е-8 отримали 100% житлових будинків, які знаходяться на обслуговуванні КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району (1434 будинки);
-110 закладів освіти із 111 (1 заклад освіти в процесі підготовки);
-4 комунальні заклади охорони здоров’я, розташовані в 15 будівлях.
Будинки ОСББ готові до опалювального сезону на 71%; ЖБК - на 69%; відомчі будинки - на 73,9%; гуртожитки - на 51,3%; інвестиційні - на 74,3%.
Загалом, в ході підготовки до опалювального сезону обслуговуючими компаніями було проведено більше 30 видів регламентних робіт, зокрема: роботи на інженерних мережах, частковий ремонт (заміна) систем центрального опалення, підготовка дахових котелень, ремонт та заміна ізоляції трубопроводів центрального гарячого водопостачання та центрального опалення у підвалах, на горищах, техповерхах будинікв, метрологічна повірка приладів обліку теплої енергії тощо.
Також увага присутніх була приділена розгляду інших питань порядку денного, зокрема – це виконання робіт з відновлення благоустрою територій після аварійних розриттів. Під час обговорення даного питання перший заступник голови Шевченківської райдержадміністрації Олександр Поповцев наголосив, що перед районом гостро стоїть завдання активізувати роботу з відновлення благоустрою після здійснених ПАТ «Київенерго» ремонтних робіт та своєчасному закритті аварійних контрольних карток.
Окрім цього учасники наради обговорили розгляд стану опрацювання звернень громадян, що надходять до Комунальної установи «Контактний центр міста Києва» (15-51). Олександр Поповцев акцентував увагу присутніх наради на вчасному опрацюванні звернень громадян.
За підсумками наради Олександр Поповцев надав відповідні протокольні доручення керівникам структурних підрозділів адміністрації та керівникам обслуговуючих організацій.