У Шевченківському районі оперативно реагують на звернення до 1551
Структурні підрозділи Шевченківської райдержадміністрації та комунальні служби району намагаються оперативно реагувати та вирішувати проблемні питання від киян, які надходять до КБУ «Контактний центр міста Києва 1551». ФОТОЗВІТ
Зокрема, днями до Контактного центру звернулась місцева мешканка із проханням щодо встановлення огорожі навколо лунок дерев вздовж вулиці Великої Житомирської з метою недопущення заїзду транспортних засобів на зелену зону.
Так, силами КП УЗН впродовж двох днів за вказаною адресою було встановлено 14 декоративних огорож навколо лунок дерев.
Нагадаємо, цього тижня під час координаційної наради з питань житлово-комунального господарства голова Шевченківської райдержадміністрації Олег Гаряга наголосив, що головне завдання комунальних служб - це забезпечення високого рівня життєдіяльності району та оперативне і якісне виконання звернень від мешканців, які надходять до Контактного центру 1551.