Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

У Шевченківському районі оперативно реагують на звернення до 1551

Опубліковано 24 липня 2020 року о 15:17
фото

Структурні підрозділи Шевченківської райдержадміністрації та комунальні служби району намагаються оперативно реагувати та вирішувати проблемні питання від киян, які надходять до КБУ «Контактний центр міста Києва 1551». ФОТОЗВІТ

Зокрема, днями до Контактного центру звернулась місцева мешканка із проханням щодо встановлення огорожі навколо лунок дерев вздовж вулиці Великої Житомирської з метою недопущення заїзду транспортних засобів на зелену зону.

Так, силами КП УЗН впродовж двох днів за вказаною адресою було встановлено 14 декоративних огорож навколо лунок дерев.

Нагадаємо, цього тижня під час координаційної наради з питань житлово-комунального господарства голова Шевченківської райдержадміністрації Олег Гаряга наголосив, що головне завдання комунальних служб - це забезпечення високого рівня життєдіяльності району та оперативне і якісне виконання звернень від мешканців, які надходять до Контактного центру 1551.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux