У Києві почала роботу рада експертів з розроблення Комунікативної стратегії міста
Робочу групу, створену відповідно до розпорядження розпорядженні № 674, очолила заступник голови КМДА Марина Хонда, а перше організаційне засідання провів перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.
За словами Марини Хонди, ефективність комунікацій не вимірюється кількістю прес-релізів, виступів, нарад або новин. Міські політики треба пояснювати та вимірювати реакцію людей. Індикатор ефективних комунікацій ‒ що саме кияни зрозуміли. А це дуже конкурентне поле діяльності.
Заступник директора Департаменту суспільних комунікацій Тетяна Гузенко висловила думку, що традиційні моделі комунікацій програють новітнім технологіям впливу, тому помилитися зі Стратегією не можна:
‒ Якою має бути Комунікаційна стратегія міста Києва? Можливо слід врахувати технології SMART-проектів, як роблять світові лідери ринку? Простої відповіді немає, тож ми розраховуємо на «колективний розум» фахівців робочої групи.
Експерти з комунікацій висловили ряд слушних пропозицій щодо Стратегічної сесії, досліджень, залучення киян, молоді. Серед них ‒ провести панельну дискусію під час столичної SMART-конференції, запланованої на 30 травня 2019 року.
За інформацією: https://dsk.kyivcity.gov.ua