У ДТЕК Київські електромережі працюють п’ять зручних онлайн-сервісів для передачі показів електролічильників
ДТЕК Київські електромережі нагадує клієнтам про необхідність вчасно передавати покази електроспоживання. В компанії для цього працюють п’ять онлайн-інструментів. Завдяки ним мешканці Києва можуть зручно та швидко передати дані про спожиті кіловати оператору системи розподілу та отримати квитанцію на оплату за фактично спожиту електроенергію.
Відповідно до вимог законодавства, кожному клієнту слід щомісяця, включно до 3 числа, передати власні покази електроспоживання за минулий місяць. Завдяки цим даним постачальник електроенергії формує квитанції для сплати.
Якщо клієнт вчасно не передає покази електролічильника, нарахування для оплати йому здійснюють виходячи із середньодобового обсягу споживання. Наразі щомісяця в Києві так за світло сплачують понад 60 тисяч домогосподарств.
«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості. В нашій компанії створені зручні онлайн-сервіси передачі показів електролічильників. На сьогоднішній день їх п’ять. Завдяки ним немає необхідності кудись їхати або телефонувати оператору кол-центру. Усе можна зробити за допомогою смартфону та інтернету менше ніж за хвилину», – зазначив генеральний директор ДТЕК Київські електромережі Денис Бондар.
Загалом для передачі показів електролічильників в компанії працюють наступні онлайн-сервіси:
- чат-бот у Viber та Telegram;
- спеціальна форма на сайті ДТЕК Київські електромережі без необхідності реєструвати особистий кабінет;
- особисте повідомлення на сторінці ДТЕК Київські електромережі у Facebook;
- електронна пошта [email protected];
- особистий кабінет на сайті ДТЕК Київські електромережі.
Як повідомлялося раніше, генеральний директор ДТЕК Київські електромережі Денис Бондар порадив мешканцям столиці користуватися онлайн-каналами звернень до компанії замість особистих візитів до офісів та дзвінків операторам кол-центру. Адже вони заощаджують час, який можна витратити на спілкування з близькими та рідними. На цьому він наголосив під час онлайн-спілкування з клієнтами у Facebook в межах проекту #СпитайПроСвітло.