«Центр комунального сервісу» допомагає дистанційно актуалізувати інформацію про лічильники
Актуалізувати інформацію про повірку лічильників та поставити їх на комерційний облік можна дистанційно. Про це повідомляє КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС).
Для цього достатньо надіслати скан-копії відповідних документів, зазначивши адресу проживання, через месенджер у Facebook або Skype.
Щоб актуалізувати інформацію після повірки потрібно надіслати фото або скан-копії:
- свідоцтв про проходження повірки;
- актів демонтажу та монтажу лічильників, а також актів опломбування та розпломбування (якщо повірка здійснювалася зі зняттям);
- фото лічильників, станом на дату звернення.
Для встановлення лічильників після заміни на абонентський облік потрібно надіслати фото або скан-копії:
- актів демонтажу попередніх та монтажу нових лічильників;
- паспортів нових лічильників;
- актів опломбування;
- фото лічильників на момент звернення.
У Центрі також нагадали, що для коректних нарахувань лічильники обов’язково мають бути опломбовані виконавцями послуг: КП «Київтеплоенерго» та ПрАТ «АК «Київводоканал». Замовити опломбування чи розпломбування лічильників можна за телефоном (044) 247-40-40 або на сайті ЦКС у розділі «Дистанційне обслуговування».
У ЦКС зазначили, що після оновлення інформації, потрібно щомісяця передавати показання квартирних лічильників одним із 6 зручних способів.
За інформацією: https://kyivcity.gov.ua