Тримаємо на особливому контролі початок опалювального сезону
Щотижнева робоча нарада з керівниками комунальних підприємств, ТОВ, підрозділів райдержадміністрації, що опікуються житлово-комунальним господарством почалася з аналізу стану підключення будинків житлового, нежитлового фонду та соціальної сфери до опалення. Адже питання подачі теплоносія у будинки зараз перебуває на особистому контролі у керівнитцва міста та району.
Станом на ранок 25 жовтня в районі тимчасово без опалення залишається 77 будинків. Із них 25 будинків - через пориви на теплотрасах у ході початку опалювального сезону. Найбільша їх кількість на території мікрорайонів Сирець та Татарка. Чимала кількість житлових будинків та середня загальноосвітня школа №1 залишились без тепла сьогодні, внаслідок поривів теплотрас приватної котельні «Бонвояж» та ХОЗО МВС. Декілька останніх років підряд у будинки, які обслуговують вищезазначені котельні подача теплоенергії здійснюється із запізненням у 20-30 діб. Цьогоріч, райдержадміністрація здійснила всі заходи аби опалювальний сезон у цих будинках розпочався вчасно, але без ексцесів, нажаль, не обійшлося. Аварійні ремонтні бригади працюють цілодобово. За словами керівника КП «Благоустрій Шевченківського району» Романа Струка на сьогодні в Шевченківському районі відкрито 224 контрольних карток. Найбільша кількість звернень через аварійні розриття на території, що обслуговуються РТМ «Нивки» та «Центр». Олег Олександрович в рамках розгляду питань сьогоднішньої зустрічі надав доручення керівникам РТМ «Нивки», «Сирець», «Центр», які були присутні на нараді прискорити усунення аварійних ситуацій на розподільчих мережах, що знаходяться на балансі ПАТ "Київенерго".
За результатами оцінки діяльності районних в м. Києві державних адміністрацій щодо розгляду та стану закриття звернень громадян через Call – центр 15-51, за період з 01.01.2016 до 24.10.2016, Шевченківський район займає 2-3 місце. Особливу увагу присутні на нараді приділили опрацюванню питань щодо виконання звернень громадян з питань «споживчого ринку», бо саме ця категорія має найбільшу кількість звернень мешканців району. Це пояснюється тим, що у Шевченківському районі знаходиться найбільша кількість закладів готельно-ресторанного комплексу, і саме, завдяки виносним літнім майданчикам кількість звернень мешканців через незручність проживання має досить високий показник.
«Оперативне реагування на звернення мешканців щодо проблем у подачі тепла в квартири, прибирання опалого листя в парках, скверах та на прибудинкових територіях, ремонт, а також прибирання тротуарних доріжок залишається пріоритетним у комплексі робіт працівників житлово-комунальної галузі»,- підводячи підсумки наради, наголосив Олег Олександрович.