Точки прийому громадян «Центру комунального сервісу» та «Київводоканалу» сьогодні відновили роботу у штатному режимі
Із 29 серпня офіси прийому громадян «Центру комунального сервісу» та «Київводоканалу» відновлюють роботу за попереднім записом та працюють у штатному режимі.
Нагадаємо, що фахівці сервісних центрів ЦКС допоможуть вирішити питання, пов’язані із наданням житлово-комунальних послуг. Зокрема, врегулювання питань, пов’язаних з укладенням та підписанням договорів на житлово-комунальні послуги, договорів із реструктуризації заборгованості, отриманням довідок або завірених копій документів, звіркою за нарахуванням та оплатою за послуги за довготривалий термін тощо.
Особистий прийом здійснюється з понеділка до п’ятниці з 10:00 до 15:30 за адресами:
- просп. Науки, 11 (Голосіївський р-н);
- вул. Заслонова, 22 (Дарницький р-н);
- вул. Радунська, 18 (Деснянський р-н);
- вул. Миропільська, 13-А (Дніпровський р-н);
- просп. Героїв Сталінграда, 57 (Оболонський р-н);
- вул. Ф. Максименка, 16 (Оболонський р-н);
- Кловський узвіз, 24 (Печерський р-н);
- просп. Гонгадзе, 20-Е (Подільський р-н);
- б-р Вернадського, 63А (Святошинський р-н);
- вул. Я. Коласа, 15Б (Святошинського р-н);
- вул. Донця, 21Б (Солом’янський р-н);
- вул. Довженка, 10 (Шевченківський р-н).
Записатися на прийом у сервісний центр можна самостійно на сайті ЦКС або за телефоном (044) 247-40-40.
Для мешканців мікрорайону Пуща-Водиця з 16 серпня відновлено роботу сервісного центру за адресою: вул. Федора Максименка, 16. Наразі обслуговування споживачів здійснюється в порядку живої черги. Про можливість записатися в електронну чергу буде повідомлено окремо.
Звертаємо увагу, що під час повітряної тривоги усі сервісні центри дотримуються заходів з безпеки та призупиняють свою роботу! Зважаючи на військовий стан в країні, пропонуємо користуватись дистанційними каналами обслуговування як найбільш безпечними, надійними та зручними способами вирішення питань в умовах введення воєнного стану в Україні.
Нагадаємо, що у зв’язку із проведенням регламентних робіт для поліпшення якості обслуговування споживачів із 22 до 26 серпня сервісні центри КК «Центр комунального сервісу» та ПрАТ «АК «Київводоканал» персональний прийом громадян не проводили
За інформацією: https://kyivcity.gov.ua