Студенти Шевченківського району дізналися про секрети успішного бізнесу
Опубліковано 27 січня 2017 року о 12:34
З чого почати власний бізнес? Як зробити все правильно, щоб мінімізувати можливі ризики? Саме цим питанням було присвячено чергове заняття факультету фінансової грамотності, який працює при бібліотеці ім. М. Костомарова Шевченківського району.
Учасниками заходу стали студенти Державного навчального закладу «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва». Юнаки та дівчата з великим зацікавленням слухали лекцію «Стартап без помилок: як розпочати свій бізнес», дивилися ролик «ТОП -10 ідей бізнесу з нуля року 2016», переглядали дайджест «Школа бізнесу для початківця». А після ставили багато запитань, активно коментували побачене та почуте, ділися власними думками та ідеями.
Крім того, молоді люди дізналися про реалії ведення власного бізнесу, якими фахівці поділилися у формі таких лаконічних визначень: «Між багатством і власним бізнесом знак рівняння не ставиться», «Своя справа – завжди ризик, але не завжди успіх», «Успішний бізнес – це завжди інновація».
«Один з секретів успішного стртапу – гарна ідея. Прикладом того є досвід всесвітньовідомих компаній, що свого часу стартували з «нуля»: «Microsoft», «Apple», «Coca-cola», «Kodak», «Google». Тож поширена думка про те, що для реалізації бізнес-ідеї обов’язково потрібен стартовий капітал, не завжди відповідає дійсності», - підкреслила лектор Л. Пескіна.
У той же час під час зустрічі неодноразово наголошувалося, що успіх у бізнесі – це не питання вдачі чи випадковості. Це передусім – досвід, знання та щоденна кропітка праця. Тож перш, ніж розпочати власну справу, треба все дізнатися про обраний бізнес-напрямок, попрацювати на одному або кількох підприємствах, які є кращими у даній сфері. А також старанно навчатися, багато читати різноманітної літератури, відвідувати тренінги, семінари, спілкуватися зі спеціалістами, шукати однодумців тощо.
На завершення заходу всі учасники взяли участь у тестуванні «Складові успіху», який провела психолог Центру зайнятості І. Ларіна.