Шевченківський район вийшов у лідери рейтингу столичного call-центру
Опубліковано 15 березня 2016 року о 12:47
На першій сходинці рейтингу столичного call-центру серед районів з’явився ще один лідер. Станом на цей тиждень, Шевченківський район має по 100 % реагувань на звернення киян та упевнено займає перші місця по всім показникам.
Такі дані були озвучені на щотижневій нараді з представниками комунальних підприємств та організацій, що опікуються житлово-комунальним господарством району.
Перша сходинка Шевченківського району аж ніяк не випадковість.
“Ми остаточно налагодили механізм співпраці якісного реагування на звернення мешканців, адже у нас зібралась команда компетентних працівників житлово-комунальної сфери. Такого, як перекласти щось на завтра, вже немає. Нині усе робимо на сьогодні”, — пояснив головуючий на нараді, перший заступник голови Шевченківської адміністрації Віктор Андрєєв. На переконання посадовця, керівники комунальних служб району і самі зацікавлені в оперативному реагуванні на звернення мешканців, бо від цього напряму залежить і преміювання.
Комунальники Шевченківського району свій успіх також пов’язують з оперативним реагуванням на проблеми житлово-комунального характеру, яке, на переконання керівництва адміністрації на чолі з його головою Олегом Гарягою, вдалося значно поліпшити протягом останніх місяців.