Шевченківські школярі долучилися до проекту «STEM: професії майбутнього»
Опубліковано 25 листопада 2016 року о 16:17
22 листопада у столиці відбувся запуск проекту «STEM:професії майбутнього». Право взяти участь у заході 2016-2017 років вибороли 400 десятикласників з 20 шкіл Києва та Київської області. Шевченківський район представлятимуть учні 4-х навчальних закладів, а саме – гімназії НПУ імені М.П. Драгоманова, школи № 91 з поглибленим вивченням інформатики, школи № 135 з поглибленим вивченням англійської мови та школи № 53 з поглибленим вивченням німецької мови.
У межах проекту хлопці та дівчата дізнаються про можливості кар'єри в галузі STEM – науці, технологіях, інжинірингу та математиці. Протягом року десятикласники відвідуватимуть захоплюючі інтерактивні заняття з інформатики, фізики, біології та хімії у компаніях-партнерах проекту. А також братимуть участь в екскурсіях до цих компаній та їхніх наукових лабораторій.
На першому заході всі учасники заходу познайомились один з одним та з компаніями, які вони відвідуватимуть протягом навчального року. Перша з них – Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» – найбільший, найнадійніший та екологічно орієнтований виробник електричної енергії в Україні. Там учні дізнаються про мирний атом і його можливості, про види енергії та переваги атомної енергетики, побачать, як виглядає та з чого складається атомна електростанція і як вона виробляє електроенергію, а також їм розкажуть, які професії найбільш затребувані у атомній галузі.
Довідково
«STEM:професії майбутнього» – це проект, спрямований на підвищення поінформованості школярів про можливості кар'єри у технічній сфері, розрахований на учнів 10-х класів.
Проект реалізується у межах програми європейської організації CSR Europe (Брюссель) – «STEM Agenda for Europe». За 2 роки його існування 800 учнів м. Києва та 100 учнів м. Дружківка Донецької області вже відвідали заняття у різних компаніях.
В Україні проект «STEM:професії майбутнього» з’явився невипадково. Адже вже не одне десятиліття в нашій країні спостерігається дефіцит саме інженерно-технічних спеціалістів. І в той же час переважна більшість, близько 70% учнів випускних класів, не знають ким би хотіли працювати.
Проект успішно апробований у Франції й Італії, а наразі набирає обертів в Туреччині, Греції, Іспанії та Україні.