Перший маленький ювілей
Опубліковано 15 квітня 2016 року о 16:32
За перші 10 днів роботи новоствореним Відділом з питань реєстрації місця проживання Шевченківської РДА прийнято 531 документ.
Нагадуємо,що 4 квітня 2016 р. набули чинності норми Закону України № 888-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг", відповідно до яких повноваження у сфері реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб делегуються органам місцевого самоврядування (виконавчому органу сільської, селищної ради сільському голові (у випадку, коли відповідно до Закону виконавчий орган сільської ради не утворено) - органу реєстрації) Державною міграційною службою України.
Кабінет міністрів України затвердив правила реєстрації місця проживання та порядок передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру.Про це йдеться в урядовій постанові від 2 березня 2016 року №207 “Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру”..Відповідно до правил, реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування здійснюється виконавчим органом сільської, селищної або міської ради, сільським головою (у разі, коли відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не створений), на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної сільської, селищної або міської ради.
Це - ще один крок на шляху до децентралізації влади: тепер місцеві ради самостійно реєструватимуть осіб за місцем проживання. При цьому, існуюча реєстрація громадян залишається чинною і жодних переоформлень не потребує.
Громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов'язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживаннята прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання.
Реєстрація місця проживання/перебування або зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється в день подання особою або його представником документів. Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно зі зняттям з попереднього місця проживання.
Реєстрація місця проживання здійснюється тільки за однією адресою.Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:
1) заяву;
2) документ, до якого вносяться відомості про місце проживання;
3) квитанцію про сплату адміністративного збору;
4) документи, що підтверджують:
- Право на проживання в житлі (наприклад, ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення в житлове приміщення і таке інше);
- Право на перебування або взяття на облік у спеціалізованому соціальному закладі, установі соціального обслуговування та соціального захисту особи - довідка про взяття на обслуговування в установі, закладі (для осіб, які перебувають на обліку в цих установах або закладах);
- Проходження служби у військовій частині, адреса якої вказується при реєстрації, - довідка про проходження служби у військовій частині (для військовослужбовців, крім строковиків);
5) військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
6) заяву про зняття з реєстрації місця проживання особи (в разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно зі зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).
У разі подання заяви представником особи додатково надаються:
- Документ, що посвідчує особу представника;
- Документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини - батьками (усиновлювачами).
На період до 1 січня 2017 р. інформація від виконавчих органів сільських, селищних, рад, їх посадових осіб, що здійснюють реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, до Єдиного державного демографічного реєстру буде передаватися в паперовому та електронному вигляді.
Це - ще один крок на шляху до децентралізації влади: тепер місцеві ради самостійно реєструватимуть осіб за місцем проживання. При цьому, існуюча реєстрація громадян залишається чинною і жодних переоформлень не потребує.
Громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов'язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживаннята прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання.
Реєстрація місця проживання/перебування або зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється в день подання особою або його представником документів. Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно зі зняттям з попереднього місця проживання.
Реєстрація місця проживання здійснюється тільки за однією адресою.Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:
1) заяву;
2) документ, до якого вносяться відомості про місце проживання;
3) квитанцію про сплату адміністративного збору;
4) документи, що підтверджують:
- Право на проживання в житлі (наприклад, ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення в житлове приміщення і таке інше);
- Право на перебування або взяття на облік у спеціалізованому соціальному закладі, установі соціального обслуговування та соціального захисту особи - довідка про взяття на обслуговування в установі, закладі (для осіб, які перебувають на обліку в цих установах або закладах);
- Проходження служби у військовій частині, адреса якої вказується при реєстрації, - довідка про проходження служби у військовій частині (для військовослужбовців, крім строковиків);
5) військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
6) заяву про зняття з реєстрації місця проживання особи (в разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно зі зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).
У разі подання заяви представником особи додатково надаються:
- Документ, що посвідчує особу представника;
- Документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини - батьками (усиновлювачами).
На період до 1 січня 2017 р. інформація від виконавчих органів сільських, селищних, рад, їх посадових осіб, що здійснюють реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, до Єдиного державного демографічного реєстру буде передаватися в паперовому та електронному вигляді.