Об’явлено конкурс на посаду управителя житловими будинками
Основним завданням сьогодення Шевченківська райдержадміністрація визначила для себе підвищення рівня добробуту та комфорту життя мешканців нашого району, що не можливо без ефективної та налагодженої роботи сфери житлово-комунального господарства. На рівень якості послуг негативно вплинуло не тільки недосконале законодавство, відсутність матеріальних ресурсів, а й запроваджена існуюча система управління житлово-комунальної сфери, що діє неефективно. Одночасно, в структурі обслуговуючих організацій територій мікрорайонів діють органи, які дублюють функції одна одної. Мешканець стоїть перед питанням хто за що відповідає, куди звертатися і від кого чекати допомоги? Залучення приватних структур до надання комунальних послуг, хоча і вимога часу та передумова створення конкурентного середовища, проте до самостійної роботи на території існуючі приватні організації, як виявилось, не готові.
Звісно, успіх даного проекту залежатиме, в першу чергу, від ставлення мешканців до благоустрою своєї території, від налагодженої комунікації з керівником обслуговуючої організації, а також від рівня кваліфікації та бажання управителів працювати на благо району. Тому Шевченківська адміністрація оголошує публічний конкурс кандидатів на посаду муніципального управителя.
Вимоги до кандидатів:
- Вища освіта (економічна, фінансова, технічна);
- Досвід роботи керівником на підприємствах з чисельністю працюючих від 20 чоловік і вище не менше 5 років;
- Практичні навички планування та організації процесу надання послуг або виробничого процесу;
- Вміння створювати та мотивувати команду;
- Комунікабельність,врівноваженість, вміння та досвід роботи з людьми
- Рекомендації з попередніх 2-останних підприємств де працював кандидат;
- Відсутність доган та звільнень за статтями;
Основні функціональні обов’язки:
- Керівництво господарською та фінансово-економічною діяльністю підрозділу, відділу, підприємства;
- Забезпечення контролю за наданням всього спектру житлово-комунальних послуг відповідно до затверджених стандартів якості
- Мінімізація витрат та підвищення продуктивності праці на підзвітних підрозділах;
- Ефективна взаємодія з іншими суб’єктами господарювання на певній території (підрядники, постачальники, сервісні підприємства, інші підприємства району, які здійснюють свою діяльність в сфері ЖКГ)
- Забезпечення комунікації(діалогу) з мешканцями багатоквартирних будинків;
- Створення системи обліку звернень мешканців з питань якості надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій ;
- Створення ефективної системи обліку звернень та їх відпрацювання ,шляхом проведення перерахунків та відповідного врахування в роботе з постачальниками та підрядниками;
- Аналіз причин виникнення неякісних послуг, розробка пропозицій та планів робот по підвищенню якості обслуговування мешканців та надання житлово-комунальних послуг;
- Розробка та встановлення відповідного програмного забезпечення на районних підприємствах сфери ЖКГ;
- Створення загальної районної бази контролю за якістю житлово-комунальних послуг на базі діючих нормативних актів;
- Розробка щорічного подекадного плану дій по створенню та запровадженню загальної районної бази контролю за якістю житлово-комунальних послуг;
- Розробка основних 10 районних критеріїв оцінювання якості послуг
- Створення системи моніторингу за 10 критеріями;
- Підготовка пропозицій щодо мотивації персоналу на якісний сервіс;
- Створення центрального Шевченківського сервісного центра в якому може здійснюватися прийом мешканців любого мікрорайону.