Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Нарада з керівниками комунальних підприємств та підрозділів

Опубліковано 06 січня 2015 року о 12:38

В Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації 06 січня 2015 року відбулась нарада з керівниками комунальних підприємств, ТОВ, підрозділів райдержадміністрації, що опікуються житлово-комунальним господарством під керівництвом в.о.голови Віктора Івановича Андрєєва. Нарада розпочалась з питання підведення підсумків роботи об'єднаної диспетчерської служби (ОДС).

Нагадаємо, що у листопаді 2014 року запрацювала об'єднана диспетчерська служба Шевченківського району міста Києва, яка дозволила уникнути черг дзвінків мешканців, а також вчасно вносити звернення мешканців до бази даних. За словами директора ОДС Віталія Козмінчука, 80% опрацьованих заявок мешканців обробляються одразу та закриваються виконавцями - працівниками комунальних підприємств, ЖЕКів та дільниць по санітарно-технічній обробці району. Останні 20% - це ті звернення, що потребують більш тривалого часу для вирішення або усунення проблемного питання.
У своїй доповіді Віталій Іванович також зупинився на проблемних питаннях організації роботи диспетчерської служби. Водночас керівники комунальних підприємств висловили свої зауваження та пропозиції щодо особливостей роботи ОДС.
По другому питанню - аналіз роботи аварійної диспетчерської служби КП «Керуюча дирекція» за 2014 рік за результатами проведеної службової перевірки доповів Романюк Петро Михайлович - перший заступник директора КП «Керуюча дирекція». За результатами перевірки керівництвом Шевченківської райдержадміністрації будуть прийняті кадрові рішення, оскільки робота виконувалася неналежним чином, що призвело до нераціонального використання бюджетних коштів тощо.
Щодо роботи аварійно-диспетчерської служби - наприклад, за грудень 2014 року до аварійної диспетчерської служби надійшло 790 заявок. А в останні місяці осені - жовтні та листопаді 2014 року кількість звернень мешканців зростала з геометричною прогресією. Так, за жовтень місяць 2014 року надійшло 5041 звернення мешканців до диспетчерської служби, адже саме в жовтні розпочався опалювальний сезон, тож основна кількість дзвінків стосувалася проблем теплопостачання та невідповідності температурного режиму в квартирах мешканців. А за перші дні листопада вже - 1090 звернень.

За результатами наради Віктор Андрєєв надав відповідні протокольні доручення.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux