Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Нагадуємо киянам про зручні способи передачі показань лічильників води за спожиті послуги

Опубліковано 21 липня 2016 року о 10:54

Для чіткого обліку використаних послуг та сплати виключно за спожитий обсяг води, мешканці можуть регулярно надавати показники лічильників. Йдеться про послуги як холодного, так і гарячого водопостачання для нарахування за послугу водовідведення гарячої води.

Термін передачі показників – з 10-го числа і до кінця кожного місяця.
Дані лічильників можна передати декількома способами:
- через окреме «віконце» у правій частині квитанції ГІОЦ «Поточні на дату сплати»;
- на сайті www.vodokanal.kiev.ua , за допомогою кнопки «Лічильники»/«Надати показники лічильників»;
- через контакт-центр за номером +38 (044) 202-02-02;
- у Центрі комунального сервісу (адреси точок прийому споживачів – за посиланням ).
Якщо споживач своєчасно поінформував про обсяги спожитої холодної та гарячої води, то в наступному місяці він отримає квитанцію зі скоригованими даними.
Окремо звертаємо увагу на те, що у разі, якщо ви не користуєтесь гарячою водою, але не хочете відмовлятись від цієї послуги, потрібно просто повідомити про наявність бойлеру і щомісячно передавати показники лічильника (через сайт Київводоканалу, або за телефоном +38 (044) 202-02-02), навіть якщо вони не змінюються. Тоді нарахування за послугу водовідведення гарячої води проводитись не буде.
Для отримання роз’яснень про нарахування чи перерахунок за попередні періоди звертайтесь до одного з центрів обслуговування абонентів КК «Центр комунального сервісу» чи «Київводоканалу» .
При собі необхідно мати паспорт, квитанцію та показники лічильників за попередні періоди 2016 року. При цьому сплачені споживачами кошти будуть збережені на особовому рахунку та обов’язково враховані при коригуванні показників згідно з фактичним споживанням.
Отримати додаткову консультацію, надати необхідні документи, а також залишити заяву на перерахунок, укладання договору, опломбування/звірку лічильника мешканці можуть у найближчій точці прийому споживачів спеціалістами Центру комунального сервісу (адреси – за посиланням ) або у центрах з укладення прямих договорів Київводоканалу (адреси та графік роботи – за посиланням ).
Нагадаємо, що у червні цього року Київводоканал спільно з КК «Центр комунального сервісу» та ГІОЦ розпочали роботу з системними неплатниками. Зокрема, мешканцям, які взагалі не сплачували за використані послуги понад три місяці, була нарахована оплата згідно з нормативом. Споживачі, які сплачували нерегулярно, отримали квитанції з показниками середньомісячного споживання. Абонентам, які проживають у квартирі, де ніхто не прописаний, але користуються послугою, було нараховано сплату за обсяг у розрахунку на одну особу.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux