Надаючи населенню району житлово-комунальні послуги команда має працювати злагоджено
Опубліковано 05 листопада 2014 року о 11:44
Сьогодні у Шевченківській райдержадміністрації відбулась нарада з керівниками комунальних підприємств району та підрозділів райдержадміністрації, представниками РТМ району під керівництвом голови Олега Гаряги.
Нарада розпочалась з найбільш гострого питання щодо стану підключення житлових будинків всіх форм власності та об'єктів соціальної сфери Шевченківського району до теплопостачання. Керівники комунальних підприємств та підрозділів по черзі доповіли головуючому про кількість підключених будинків до теплопостачання та проблеми, які виникали в процесі.
Директор єдиної диспетчерської служби Шевченківського району міста Києва Козмінчук Віталій Іванович зупинився на проблемних питаннях організації роботи диспетчерської служби. Він зазначив, що кількість звернень мешканців зростає з геометричною прогресією, зокрема за жовтень місяць 2014 року надійшло 5041 звернення мешканців до диспетчерської служби, а за перші дні листопада уже- 1090 звернень. Основна кількість дзвінків стосується проблем теплопостачання та невідповідності температурного режиму в квартирах мешканців. Серед проблем диспетчерської служби Віталій Іванович зазначив про незадовільний технічний стан комп'ютерної техніки в КП ЖЕКах, та некомпетентність деяких диспетчерів у сфері житлово - комунального господарства.
Наступним питанням порядку денного наради була організаційна структура взаємовідносин з виробниками, виконавцями та споживачами комунальних послуг. По цьому питанню доповів директор КП «Центр обслуговування споживачів Шевченківського району» Олійник В'ячеслав Олегович. Він доповів присутнім про порядок здійснення перерахунків за неякісні або не в повному обсязі надані комунальні послуги.
Заключне слово взяв голова району, який звернувся до всіх присутніх керівників, представників комунальних підприємств та товариств району,обслуговуючих організацій, підрозділів райдержадміністрації з проханням згуртуватись та єдиною злагодженою командою забезпечити перебіг опалювального сезону у Шевченківському районі на достойному рівні. «Усім відповідальним за надання житлово-комунальних послуг населенню - послуги надавати вчасно, якісно, відповідально ставитись до всіх звернень та зауважень громадян, надавати вичерпні відповіді на їх скарги та зауваження, інакше будуть прийняті кадрові зміни!»,- зазначив Олег Олександрович.
Наступним питанням порядку денного наради була організаційна структура взаємовідносин з виробниками, виконавцями та споживачами комунальних послуг. По цьому питанню доповів директор КП «Центр обслуговування споживачів Шевченківського району» Олійник В'ячеслав Олегович. Він доповів присутнім про порядок здійснення перерахунків за неякісні або не в повному обсязі надані комунальні послуги.
Заключне слово взяв голова району, який звернувся до всіх присутніх керівників, представників комунальних підприємств та товариств району,обслуговуючих організацій, підрозділів райдержадміністрації з проханням згуртуватись та єдиною злагодженою командою забезпечити перебіг опалювального сезону у Шевченківському районі на достойному рівні. «Усім відповідальним за надання житлово-комунальних послуг населенню - послуги надавати вчасно, якісно, відповідально ставитись до всіх звернень та зауважень громадян, надавати вичерпні відповіді на їх скарги та зауваження, інакше будуть прийняті кадрові зміни!»,- зазначив Олег Олександрович.