Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

На сайті Київводоканалу працюють нові онлайн-сервіси для споживачів-юридичних осіб

Опубліковано 02 лютого 2016 року о 15:14

Для інформування юридичних осіб-споживачів послуг централізованого водопостачання та водовідведення про заборгованість, результати обстежень об‘єктів, надані рекомендації і приписи на офіційному сайті ПАТ «АК «Київводоканал» впроваджені нові онлайн-сервіси та інформаційні розділи. Вони відкрито і прозоро інформують клієнтів підприємства про виконану ним контрольну функцію і необхідність дотримання чинного законодавства.
Зокрема, сервіс «Стан розрахунків» інформує абонентів Управління екологічного нагляду (УЕН) про результати відбору стічних вод та їхню відповідність нормативам допустимих концентрацій, які передбачені  «Правилами приймання стічних вод абонентів у систему каналізації міста Києва» (розпорядження Київської міської державної адміністрації від 12.10.2011 № 1879). 

Якщо виявлено відхилення від нормативних показників, абонент отримує відповідний лист-повідомлення, результати хімічного аналізу, розрахунок плати за скид стічних вод з перевищенням допустимих концентрацій забруднюючих речовин. У листі вказується індивідуальний пароль, за яким абонент може у вказаному розділі сайту відслідкувати стан своїх розрахунків.
У розділі «Попередження та приписи» УЕН інформує абонентів про необхідність переоформити документи, встановити локальні очисні споруди, здійснити профілактичну прочистку каналізації тощо.
Онлайн-сервіс «Стан розрахунків» Розрахункового департаменту інформує споживачів-юросіб, які споживають холодну воду несанкціоновано або без відповідних договорів, про нарахування за спожиті послуги. Принцип дії сервісу аналогічний: у листі-повідомленні про нарахування споживач отримує пароль і може перевірити на сайті стан своїх розрахунків.
Розділ «Попередження та приписи»   містить інформацію про виконані обстеження і надані рекомендації, наприклад, виконати повірку лічильника, поновити договір, сплатити борг тощо.
Система ідентифікації користувачів сервісів про стан розрахунків розроблена з урахуванням вимог Законів України «Про захист персональних даних» і «Про комерційну таємницю». Наразі вони працюють у тестовому режимі.
Також "Київводоканал" нагадує, що у січні 2016 року на своєму офіційному сайті  розпочав роботу у тестовому режимі новий онлайн-сервіс для електронних звернень споживачів «Звернутися з питанням»  З його допомогою мешканці Києва у зручний для себе час можуть відправити офіційний запит і отримати відповідь в електронному вигляді у встановлений законом строк.
 
За матеріалами: http://vodokanal.kiev.ua/

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux