На сайті Київводоканалу працюють нові онлайн-сервіси для споживачів-юридичних осіб
Для інформування юридичних осіб-споживачів послуг централізованого водопостачання та водовідведення про заборгованість, результати обстежень об‘єктів, надані рекомендації і приписи на офіційному сайті ПАТ «АК «Київводоканал» впроваджені нові онлайн-сервіси та інформаційні розділи. Вони відкрито і прозоро інформують клієнтів підприємства про виконану ним контрольну функцію і необхідність дотримання чинного законодавства.
Зокрема, сервіс «Стан розрахунків» інформує абонентів Управління екологічного нагляду (УЕН) про результати відбору стічних вод та їхню відповідність нормативам допустимих концентрацій, які передбачені «Правилами приймання стічних вод абонентів у систему каналізації міста Києва» (розпорядження Київської міської державної адміністрації від 12.10.2011 № 1879).
У розділі «Попередження та приписи» УЕН інформує абонентів про необхідність переоформити документи, встановити локальні очисні споруди, здійснити профілактичну прочистку каналізації тощо.
Онлайн-сервіс «Стан розрахунків» Розрахункового департаменту інформує споживачів-юросіб, які споживають холодну воду несанкціоновано або без відповідних договорів, про нарахування за спожиті послуги. Принцип дії сервісу аналогічний: у листі-повідомленні про нарахування споживач отримує пароль і може перевірити на сайті стан своїх розрахунків.
Розділ «Попередження та приписи» містить інформацію про виконані обстеження і надані рекомендації, наприклад, виконати повірку лічильника, поновити договір, сплатити борг тощо.
Система ідентифікації користувачів сервісів про стан розрахунків розроблена з урахуванням вимог Законів України «Про захист персональних даних» і «Про комерційну таємницю». Наразі вони працюють у тестовому режимі.
Також "Київводоканал" нагадує, що у січні 2016 року на своєму офіційному сайті розпочав роботу у тестовому режимі новий онлайн-сервіс для електронних звернень споживачів «Звернутися з питанням» З його допомогою мешканці Києва у зручний для себе час можуть відправити офіційний запит і отримати відповідь в електронному вигляді у встановлений законом строк.