На колегії обговорили
Опубліковано 09 березня 2016 року о 12:16
4 березня 2016 року відбулася колегія Шевченківської райдержадміністрації під головуванням Олега Гаряги. Про діяльність відділу (Центру) надання адміністративних послуг в Шевченківському районі доповіла начальник відділу (центру) надання адміністративних послуг Ірина Прилипко. Приємно, що до розгляду питання долучився керівник апарату Київської міської державної адміністрації Володимир Бондаренко, який координує відповідний напрямок в столиці.
Так, з метою реформування системи надання адміністративних послуг в районі було створено Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) за двома адресами зі зручними і доступними умовами для отримання споживачами адміністративних послуг, проведена оптимізація процедур надання адміністративних послуг, підвищення їх якості.
Через ЦНАП району надаються 67 адміністративних послуг (6 - Державної міграційної служби України, 9 - Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, 14 - з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, 3 - з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 33 - структурних підрозділів Шевченківської райдержадміністрації, 2 - з оформлення документів дозвільного характеру).
В 2015 році в ЦНАП району надані 34049 послуг. Видано 179 документів дозвільного характеру, 2339 інформаційних талонів на МАФ, 196 інформаційних талонів на відкриті літні майданчики для харчування біля закладів ресторанного господарства. Надано 2918 телефонних консультацій суб’єктам звернень, 257 електронних консультацій. Можливістю попереднього запису через «Особистий кабінет» на прийом до адміністраторів на певний час скористалися 483 особи. Розглянуто 119 звернень громадян.
Згідно з рейтинговою оцінкою у 2015 році район зайняв 2 місце по кількості наданих адміністративних послуг через районні центри надання адміністративних послуг на 10 тисяч осіб наявного населення, у Печерському (2498,56 од.) та Шевченківському (1472,45 од.), найменша кількість – у Дніпровському (973,8 од.) та Святошинському (1087,9 од.) районах. Орієнтовний час очікування: найменший саме у Шевченківському районі.
ЦНАП Шевченківського району бере участь в пілотному проекті надання електронних (швидких) послуг через портал igov.org.ua. В електронному вигляді можна замовити послуги: «Видача довідки про перебування на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов», «Видача довідки про участь в приватизації житла державного житлового фонду», «Зняття з реєстрації місця проживання», «Реєстрація місця проживання».
Також громадянин може записатися на прийом до адміністратора ЦНАП для одержання послуги на певну годину та день, зареєструвавшись в «Особистому кабінеті» на веб-порталі: http://ac.dozvil-kiev.gov.ua.
Ірина Віталіївна надала порівняльний аналіз по кількості зареєстрованих справ, починаючи з 1 січня 2016 року в порівнянні з іншими районами.
Також доповідач, детально зупинилась на питанні щодо реалізації наданих повноважень у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, надання відомостей з Державного земельного кадастру та повідомила про дії Шевченківської райдержадміністрації щодо забезпечення реалізації повноважень.
Так, при райдержадміністрації створена робоча група та розроблено план-графік заходів щодо виконання Законів України та підзаконних актів. Відповідно до зазначеного плану-графіку заходів було проведено низку нарад, а саме: 04 лютого проведена робоча нарада із залученням представників Головного територіального управління юстиції у місті Києві щодо визначення порядку взаємодії в процесі передачі повноважень з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. 10 лютого проведена нарада робочої групи, на якій напрацьовані попередні розрахунки щодо необхідного фінансування матеріально-технічного забезпечення створення робочих місць для структурних підрозділі – суб’єктів надання адміністративних послуг з реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб. 23 лютого проведено засідання робочої групи щодо реалізації нових повноважень місцевих органів влади у сфері реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб із залученням представників структурних підрозділів Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, комунальних підприємств району, Шевченківського РВ ГУ ДМС України в місті Києві.
За результатами проведених нарад вирішено низку питань щодо процедури реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб, опрацьовано план заходів і основні етапи, які необхідні для організації роботи та взаємодії всіх учасників процесу, розроблення та затвердження дорожніх карт по передачі повноважень у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи та надіслано зверення до вищестоящих органів щодо вирішення питання офіційного доведення до районних в місті Києві державних адміністрацій додаткової чисельності працівників, без якої неможливі дії по погодженню у встановленому порядку структури та штатного розкладу адміністрації, забезпечення кадрами новостворених підрозділів.
Наприкінці доповіді Ірина Віталіївна звернула увагу присутніх на проблемних питаннях, деталізуючи їх у розрізі надання адміністративних послуг адміністративними органами: Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, Реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб, Надання відомостей з Державного земельного кадастру.
Через ЦНАП району надаються 67 адміністративних послуг (6 - Державної міграційної служби України, 9 - Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, 14 - з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, 3 - з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 33 - структурних підрозділів Шевченківської райдержадміністрації, 2 - з оформлення документів дозвільного характеру).
В 2015 році в ЦНАП району надані 34049 послуг. Видано 179 документів дозвільного характеру, 2339 інформаційних талонів на МАФ, 196 інформаційних талонів на відкриті літні майданчики для харчування біля закладів ресторанного господарства. Надано 2918 телефонних консультацій суб’єктам звернень, 257 електронних консультацій. Можливістю попереднього запису через «Особистий кабінет» на прийом до адміністраторів на певний час скористалися 483 особи. Розглянуто 119 звернень громадян.
Згідно з рейтинговою оцінкою у 2015 році район зайняв 2 місце по кількості наданих адміністративних послуг через районні центри надання адміністративних послуг на 10 тисяч осіб наявного населення, у Печерському (2498,56 од.) та Шевченківському (1472,45 од.), найменша кількість – у Дніпровському (973,8 од.) та Святошинському (1087,9 од.) районах. Орієнтовний час очікування: найменший саме у Шевченківському районі.
ЦНАП Шевченківського району бере участь в пілотному проекті надання електронних (швидких) послуг через портал igov.org.ua. В електронному вигляді можна замовити послуги: «Видача довідки про перебування на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов», «Видача довідки про участь в приватизації житла державного житлового фонду», «Зняття з реєстрації місця проживання», «Реєстрація місця проживання».
Також громадянин може записатися на прийом до адміністратора ЦНАП для одержання послуги на певну годину та день, зареєструвавшись в «Особистому кабінеті» на веб-порталі: http://ac.dozvil-kiev.gov.ua.
Ірина Віталіївна надала порівняльний аналіз по кількості зареєстрованих справ, починаючи з 1 січня 2016 року в порівнянні з іншими районами.
Також доповідач, детально зупинилась на питанні щодо реалізації наданих повноважень у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, надання відомостей з Державного земельного кадастру та повідомила про дії Шевченківської райдержадміністрації щодо забезпечення реалізації повноважень.
Так, при райдержадміністрації створена робоча група та розроблено план-графік заходів щодо виконання Законів України та підзаконних актів. Відповідно до зазначеного плану-графіку заходів було проведено низку нарад, а саме: 04 лютого проведена робоча нарада із залученням представників Головного територіального управління юстиції у місті Києві щодо визначення порядку взаємодії в процесі передачі повноважень з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. 10 лютого проведена нарада робочої групи, на якій напрацьовані попередні розрахунки щодо необхідного фінансування матеріально-технічного забезпечення створення робочих місць для структурних підрозділі – суб’єктів надання адміністративних послуг з реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб. 23 лютого проведено засідання робочої групи щодо реалізації нових повноважень місцевих органів влади у сфері реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб із залученням представників структурних підрозділів Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, комунальних підприємств району, Шевченківського РВ ГУ ДМС України в місті Києві.
За результатами проведених нарад вирішено низку питань щодо процедури реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб, опрацьовано план заходів і основні етапи, які необхідні для організації роботи та взаємодії всіх учасників процесу, розроблення та затвердження дорожніх карт по передачі повноважень у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи та надіслано зверення до вищестоящих органів щодо вирішення питання офіційного доведення до районних в місті Києві державних адміністрацій додаткової чисельності працівників, без якої неможливі дії по погодженню у встановленому порядку структури та штатного розкладу адміністрації, забезпечення кадрами новостворених підрозділів.
Наприкінці доповіді Ірина Віталіївна звернула увагу присутніх на проблемних питаннях, деталізуючи їх у розрізі надання адміністративних послуг адміністративними органами: Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, Реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб, Надання відомостей з Державного земельного кадастру.