Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Ми прагнемо максимально швидко, об'єктивно реагувати на звернення кожного шевченківця!

Опубліковано 25 листопада 2015 року о 15:41

img_1201_11-25-2015.jpgВ ході проведення сьогоднішньої колегії затвердили план послідовних дій з оперативного та об’єктивного реагування на звернення громадян Шевченківського району міста Києва на основах прозорості та відповідно до норм чинного законодавства.
«Одне з наших головних завдань – якісна робота з громадянами, оперативне вивчення питань всіх без виключення мешканців. Беззаперечно, що звернення громадян потребують комплексного розгляду, який ми з сьогоднішнього дня посилюємо», - акцентував увагу присутніх, головуючий на нараді, очільник Шевченківського району Олег Гаряга.
Так, за 10 місяців 2015 року до Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло на розгляд 4359 звернень, що на 1715 звернень (близько 40%) більше ніж у 2014 році, із них за дорученням Київської міської державної адміністрації – 2877, безпосередньо до керівництва Шевченківської райдержадміністрації – 1482.
У цих зверненнях порушено 5588 питань.
Статистичний аналіз змісту звернень дає можливість визначити найгостріші проблемні питання, які порушують громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, переважна більшість яких стосується житлово-комунального господарства. За 10 місяців  поточного року їх кількість склала 728.
Крім того, у зв'язку з набранням чинності Закону України від 28.10.2015 № 577 "Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції" громадяни можуть звертатися до Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації із заявами, скаргами та пропозиціями, надіславши їх на електронну адресу [email protected], яка розміщена на офіційній сторінці сайту Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації - shev.gov.ua.
У зверненні повинні бути зазначені повні реквізити заявника (прізвище, ім'я, по батькові, домашня адреса, електронна адреса), чітко і зрозуміло викладено суть порушеного питання. На прохання заявника відповідь на його звернення може надаватися електронною поштою чи з використання засобів телефонного зв'язку. Звернення не приймаються до розгляду, якщо:
- порушені у зверненні питання не належать до компетенції органів виконавчої влади;
- не вказані реквізити заявника;
- у тексті звернення не викладено суті порушеного питання;
- містить нецензурну лексику або образи, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі.
За результатами колегії були надані відповідні протокольні доручення до виконання.
 
 
img_1202_11-25-2015.jpg
img_1203_11-25-2015.jpg
 img_1205_11-25-2015.jpg
img_1207_11-25-2015.jpg

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux