Мешканці району отримали ордери на житло
Вчора в Шевченківській РДА відбулася зустріч голови райдержадміністрації з мешканцями Шевченківського району. Відомо, що одним із питань, з яких звертаються мешканці на особистих прийомах голови є житлові питання. Наразі, подібні питання вирішуються дуже складно та повільно. Але очільник Шевченківської РДА Олег Олександрович Гаряга знайшов можливість виділити житло двом мешканцям району, які вкрай потребують поліпшення житлових умов.
З метою тимчасового поліпшення житлових умов, Олег Гаряга вручив ордери та ключі від кімнати у гуртожитку та однокімнатної квартири двом мешканцям району - дитині-сироті Костянтину Галаку та багатодітній матері Олені Вітрук відповідно. Очільник району привітав Костянтина та Олену із такою важливою подією в їх житті.
Костянтин Галак працює головним спеціалістом відділу планово-фінансової діяльності бухгалтерського обліку та звітності Всеукраїнського громадського об'єднання «Національна Асамблея інвалідів України». Внаслідок важкої форми інвалідності, спричиненої патологією хребта і нижніх кінцівок, хлопець був визнаний дитиною інвалідом. З цієї причини батьки відмовились від хлопчика і він виріс в дитячому будинку для дітей-сиріт. Потім продовжив навчання в Камянець-Подільському планово-економічному технікумі-інтернаті, пізніше - в Університеті економіки та права «Крок». Протягом навчання Костянтин мешкав в студентських гуртожитках.
Олена Вітрук зареєстрована родиною з семи осіб (вона, три дочки, син, мати та брат) в приватній кооперативній двокімнатній квартирі у будинку на вул. Дегтярівській. Вона проживає тимчасово родиною з п'яти осіб (вона, три дочки та син) у кімнаті жилою площею 22,0 кв.м приватного будинку на вул. Магістральній. Умови проживання Вітрук О.О. з неповнолітніми дітьми не відповідають санітарно-технічним нормам.
Зазначимо, що Галак Костянтин та Вітрук Олена перебувають на квартирній черзі в Шевченківському районі. Тож, надання їм житлових приміщень відбулося з метою тимчасового поліпшення житлових умов, до підходу черги квартирного обліку.