Марина Хонда: місто має більше розповідати про соціальні послуги, які надає


Кияни не знають про послуги та можливості, які є в Києві. Міська влада налаштована це змінити.
Заступниця голови КМДА Марина Хонда порівняла київські реалії з соціальними політиками та комунікаціями мерії Відня. З'ясувалося, що австрійська столиця приділяє чимало уваги iнформуванню про послуги, які надає мешканцям.
– Приміром, для людей літнього віку друкують спеціальні вісники, пояснюють, де можна пройти лікування, реабілітацію, провести дозвілля, вiдвiдати комп’ютерні курси, – розповідає Марина Хонда.
Порівняно з Віднем, зазначає вона, київська влада намагається видати якнайбільше інформації про все й одразу.
– На всіх зустрічах я бачу одну проблему: люди не знають про послуги та можливості, які є в Києві. Одні відмовляються перебратися до Київського геріатричному пансіонату, бо їм хтось сказав, що «можуть забрати квартиру», на днях мама хлопчика з інвалідністю дізналася, що потрібні дитинi послуги можна отримати в центрі …через дорогу, – зазначає заступниця голови КМДА.
Щоб надавати киянам інформацію за конкретними потребами, у мережу виклали електронний вісник «Третій вік. Увага і турбота». Ознайомитися з ним можна за посиланням.
За інформацією: http://kreschatic.kiev.ua