Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Київводоканал нагадує про вчасну передачу показників лічильників

Опубліковано 27 лютого 2019 року о 10:32
фото

Нагадуємо, що сьогодні та завтра, а саме 27 та 28 лютого – останні дні передачі показників. З першого і по четверте число показники лічильників не приймаються, триває оновлення баз та формування нових платіжок.

Нагадуємо, що потрібно вчасно передавати показники лічильників не тільки холодного, а й гарячого водопостачання.

Покази лічильника холодної води необхідні для формування платежів за централізоване холодне водопостачання і водовідведення, лічильника гарячої води - для формування платежів за відведення гарячої води.

Вчасно та коректно передані показники лічильників дозволять вам сплачувати лише за фактично спожиті об’єми води.

Показники потрібно передавати навіть тоді, коли ви не користуєтеся холодною, чи гарячою водою.

Якщо ви не користуєтеся гарячою водою з тих чи інших причин: не було потреби в гарячій воді, гаряча вода відсутня, у вас стоїть бойлер тощо - все рівно потрібно передавати показники. Пам’ятайте, у Київводоканалі  немає відомостей про те, чи користуєтеся ви послугою централізованого гарячого водопостачання. Отже, єдиний спосіб уникнути нарахувань - вчасно передати показники, що не змінилися з минулого періоду, тобто «нулі».

Передавати показники можна наступними способами:

1. Через «Особистий кабінет». Увага! Як зареєструватися у кабінеті читайте ось тут. Сам особистий кабінет - https://my.vodokanal.kiev.ua/ 

2. На сайті vodokanal.kiev.ua, натиснувши на головній сторінці кнопку «Надати показники».

3. За допомогою мобільних додатків «Viber»  та «Telegram». Для цього необхідно встановити будь-який з них на власний смартфон, знайти та приєднатися до паблік аккаунту «Київводоканал» і відправити тестове повідомлення. Далі потрібно просто діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота.
Як підключити Viber дивитися тут.
Як підключити Telegram дивитися тут.

4. У Центрах комунального сервісу (ЦКС)  та Центрах обслуговування споживачів Київводоканалу (ЦОС). 

5. Записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.

6. За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-0202 та ЦКС 247-40-40.

 

За інформацією: https://www.vodokanal.kiev.ua


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux