Кардмен у Приват24 ділиться рекомендаціями для безбар’єрної комунікації
Учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів» ПриватБанк допоможе клієнтам більше дізнатися про безбар’єрність завдяки оновленому маскоту Кардмену у Приват24.
Бренд-персонаж Кардмен з’являється під час кожної транзакції у мобільному застосунку – загалом це близько 70 млн разів на місяць. Оновлений маскот, окрім нагадування про необхідність піклуватися про ментальне здоров’я, тепер говорить про принципи і рекомендації, викладені у «Довіднику безбар’єрності» – гіді з коректної комунікації, створеного за ініціативою першої леді Олени Зеленської.
Короткими, але змістовними повідомленнями Кардмен розповідає про правила коректного вживання термінів і пропонування допомоги, способи налагодження діалогу з дітьми та нагадує про необхідність підтримки людей старшого віку.
Зокрема Кардмен пояснює, що жити без бар’єрів – це:
- казати «людина з інвалідністю» замість «інвалід»;
- перед допомогою людині на кріслі колісному спочатку запитати її дозволу;
- навчити старших родичів користуватися фінансовими послугами онлайн;
- пояснити дитині, що всі люди різні, але потреби кожного важливі.
«Розвиток культури безбар’єрності є одним із стратегічних пріоритетів корпоративної соціальної відповідальності ПриватБанку. Ми використовуємо власні майданчики для популяризації цієї теми як серед співробітників, так і клієнтів», – зазначили у компанії.
ПриватБанк є учасником спільноти «Бізнес без бар’єрів» – ком’юніті компаній, що об’єдналися навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.