Інформація для споживачів, що бажають здійснити перерахунок за гаряче водопостачання
З 01 травня 2018 року виконавцем послуг з постачання централізованого опалення та гарячого водопостачання є КП «Київтеплоенерго» (для мешканців будинків, що до травня 2018 року отримували зазначені послуги від ПАТ «КИЇВЕНЕРГО»). Обслуговування мешканців з питань гарячого водопостачання та опалення відбувається у 10 районних сервісних центрах «Центру комунального сервісу» за принципом «єдиного вікна», незалежно від місця реєстрації споживача (згідно родпорядження КМДА від 08.12.2016 № 1244).
- ненадані, надані не в повному обсязі або не належної якості послуги;
- зняття нарахувань при відключені споживача від надання послуг;
Для вирішення питань щодо проведення перерахунків, споживачам достатньо звернутися до районного Сервісного центру ЦКС (cks.com.ua/service-centers/) та мати:
1. документ, що підтверджує право на здійснення перерахунку (акт встановлення приладів обліку, паспорти на прилади обліку, акт прийняття на абонентський облік, акт контрольного зняття показників з приладів обліку, довідка про відсутність водопостачання у разі відсутності квартирного засобу обліку тощо);
2. останній сплачений рахунок-повідомлення;
3. документ, що посвідчує особу;
4. правовстановлюючі документи на квартиру.
Згідно з п. 18 Правил планові показники по квартирах з індивідуальними приладами обліку після надання фактичних показників, підлягають коригуванню виконавцем послуг. У зв’язку з чим, проводиться корегування і по квартирам без індивідуальних лічильників.
Додатково повідомляємо, що споживачі зобов’язані надавати показники лічильників щомісяця (п. 14 Правил).