Голова Шевченківської РДА провів онлайн-спілкування з мешканцями в Контакт-центрі
Опубліковано 11 листопада 2014 року о 18:08

Серед актуальних проблем - ремонт дахів та під'їздів, утримання підвальних приміщень, прибирання сміття, знесення аварійних дерев тощо.
Очільник Шевченківського району запевнив, що всі питання, які було оброблено під час онлайн-спілкування у Контактному центрі, буде поставлено на контроль та якнайшвидше вирішено.
Усього гість проекту протягом години опрацював 22 питання, з них було 11 дзвінків та 4 інтернет-звернення.
Нагадаємо, що «гаряча лінія» з представниками міської влади проводиться щовівторка з 12.00 до 13.00. Відео з «онлайн» трансляції можна переглянути на сайті Контактного центру міста Києва.