До уваги мешканців, які у жовтні здійснювали оплату послуг у відділеннях Ощадбанку
Опубліковано 09 листопада 2016 року о 16:41
За інформацією ПАТ АК «Київводоканал», через технічну затримку з отриманням інформації щодо оплати послуг за квитанціями Київводоканалу у відділеннях Ощадбанку, у жовтні частина коштів своєчасно не була врахована. Відтак у квитанціях за жовтень може бути помилково вказано борг за минулий місяць. Як запевняє Київводоканал, зазначену помилку буде виправлено в автоматичному режимі, сплачені кошти обов’язково врахують та вже у грудні мешканці отримають квитанції з коректними нарахуваннями – без «боргу». Оплату послуг за такими квитанціями прохання здійснювати без урахування «помилкового боргу».