Для зручності клієнтів: у месенджерах Viber та Telegram працює чат-бот ДТЕК Київські електромережі
Клієнтам ДТЕК Київські електромережі доступний надійний та зручний електронний помічник – чат-бот у месенджерах Viber та Telegram. За його допомогою вони можуть звертатися за послугами компанії у зручний для себе спосіб – онлайн. Це значно економить час та дозволяє вирішувати питання розподілу електроенергії не виходячи з дому та не відвідуючи офіси компанії. З моменту початку роботи сервісу з його допомогою було отримано майже 200 тисяч запитів.
Чат-бот ДТЕК Київські електромережі у месенджерах Viber та Telegram – зручний сервіс, що працює у режимі 24/7. Користуючись ним, клієнту не потрібно очікувати – усе відбувається в режимі онлайн. Для роботи з сервісом підійде будь-який смартфон, під’єднаний до інтернет. За допомогою чат-боту клієнти можуть звернутися до компанії із запитом, отримати послугу або довідкову інформацію.
«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує європейські стандарти обслуговування. З жовтня 2020 року, коли ми запустили в роботу чат-бот нашої компанії в месенджерах Viber та Telegram, за його допомогою отримали майже 200 тисяч запитів. А постійними зареєстрованими користувачами сервісу стали понад 17 тисяч клієнтів», – зазначив Денис Бондар, генеральний директор ДТЕК Київські електромережі.
Наразі за допомогою чат-боту ДТЕК Київські електромережі в Viber та Telegram можна:
- передати покази лічильника;
- залишити звернення про аварійну ситуацію;
- залишити звернення про факт крадіжки електроенергії;
- подати заявку на роботи з приладами обліку (електролічильниками);
- отримати відповіді на найбільш поширені запитання;
- отримати інформацію про причини відсутності електроенергії.
Для того, щоб почати користуватися послугами чат-боту необхідно:
- у пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Київські електромережі» або відсканувати QR-код нижче;
- слідуючи підказкам меню, що випадає, отримати або передати необхідну інформацію.