Для перерахунку за неякісні чи ненадані послуги необхідно скласти акт-претензії до ЖЕДу
Опубліковано 11 вересня 2017 року о 14:33
Якщо комунальна послуга надається неналежним чином, або не надається взагалі, мешканці будинку викликають представника організації, що виконує послуги, для складання акту-претензії. На основі цього акту проводиться перерахунок оплати. Про це під час брифінгу повідомив начальник управління самоврядного контролю КМДА (Житлово-комунальної інспекції у місті Києві) Станіслав Москалевський.
Він зауважив, що в столиці існує додатковий механізм, коли люди ще й можуть зателефонувати на міські гарячі лінії і повідомити про порушення, а вже представники управління самоврядного контролю КМДА (житлово-комунальна інспекція) перевіряють і зобов’язують проводити перерахунок.
«У випадку порушення виконавцем умов договору, споживач має право викликати його представника для складення та підписання акту-претензії. Документ складається споживачем і представником підприємства виконавця послуг, що затверджується підписами сторін, у результаті якого комунальні підприємства – керуючі компанії з утримання житлового фонду – зобов’язані провести перерахунок», – зауважив Станіслав Москалевський.
Він також поінформував, що відповідні консультації щодо перерахунку можна отримати у «Центрах комунального сервісу», зокрема, звернувшись на гарячу лінію Центру за телефоном: (044)-247-40-40. Контакти найближчого до вас ЦКС можна знайти за посиланням: http://cks.kiev.ua/contacts.
Начальник управління нагадав, що за результатом розгляду акту-претензії до ЖЕКу вже відбувся перерахунок на суму 4,5 млн грн. Загалом перерахунок отримали півмільйона квартир.
За матеріалами: https://kievcity.gov.ua/