Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

65 тисяч столичних сімей щомісяця сплачують за світло за прогнозними, а не фактичними показами електролічильників. ДТЕК Київські електромережі радить як цього уникнути

Опубліковано 28 липня 2021 року о 11:26

Щомісяця понад 65 тисяч столичних осель отримують до сплати квитанції за світло не з фактичними, а з прогнозними показами електролічильників. Це відбувається через те, що оператор системи розподілу або постачальник не отримав від клієнтів даних щомісячного споживання електричної енергії. Щоб така ситуація не траплялася клієнтам слід вчасно передавати покази електролічильників. Для цього в ДТЕК Київські електромережі існують зручні дистанційні сервіси.

Відповідно до законодавства, кожному клієнту ДТЕК Київські електромережі потрібно щомісяця (станом на перше число) передавати покази власних електролічильників. Завдяки цій інформації постачальник світла формує квитанцію, яку надсилає до сплати. Якщо клієнт з якоїсь причини це не зробив, то в платіжці буде зазначена сума, виходячи із прогнозного (середньодобового), а не фактичного споживання.

«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує європейські стандарти обслуговування. Щомісяця понад 65 тисяч сімей не передають нам дані електроспоживання та сплачують за світло за прогнозними розрахунками. Щоб цього не відбувалося слід вчасно надавати дані власних лічильників. Для цього в компанії діють зручні та прості дистанційні сервіси. Ними можна скористатися за допомогою інтернету та телефону», – зазначив виконуючий обов’язків генерального директора ДТЕК Київські електромережі Денис Бондар.

Загалом для передачі показів електролічильників в компанії працює шість інструментів:

  • чат-бот у Viber та Telegram;
  • спеціальна форма на сайті ДТЕК Київські електромережі без необхідності реєструвати особистий кабінет;
  • особисте повідомлення на сторінці ДТЕК Київські електромережі у Facebook;
  • електронна пошта [email protected];
  • особистий кабінет на сайті ДТЕК Київські електромережі;
  • кол-центр. Залишити покази тут можна в автоматичному режимі, виконуючі голосову інструкцію. Для цього слід зателефонувати за номерами 1588 (для стаціонарних телефонів), +38 (044) 202 1588, +38 (067) 210 1588, +38 (050) 210 1588 або +38 (073) 202 1588.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux