#СпитайПроСвітло: очільник ДТЕК Київські електромережі порадив клієнтам, як діяти якщо в квартирі зникло світло
Оператор системи розподілу опікується мережами та електрообладнанням, що підводять електроенергію до багатоповерхівок. Проводка всередині багатоквартирного будинку та квартири є, відповідно, зоною відповідальності керуючої компанії (ЖЕК, ОСББ тощо) та власника житла (квартири). Про це генеральний директор ДТЕК Київські електромережі повідомив під час онлайн-спілкування з клієнтами у Facebook в рамках проєкту #СпитайПроСвітло та описав алгоритм дій у разі якщо в квартирі зникло світло.
«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості. В нашій компанії створені зручні дистанційні сервіси, щоб клієнти у разі потреби інформували нас про проблеми з електропостачанням. За допомогою сайту, телефону або чат-боту. Однак далеко не завжди світло зникає з причини аварії або робіт на мережах нашої компанії. Це також може бути наслідком проблем безпосередньо всередині квартири або будинку», – зазначив генеральний директор ДТЕК Київські електромережі Денис Бондар.
Зокрема він пояснив, що ДТЕК Київські електромережі опікується ремонтом та обслуговуванням електрообладнання виключно до входу в загальний щиток багатоповерхівки. Все що йде від такого щитка до квартири клієнта – зона відповідальності керуючої компанії (ЖЕКу, ОСББ тощо). Проводка всередині квартири – це те, за що відповідає власник квартири. А отже, в залежності від місяця аварії, її ліквідацією має займатися відповідальна за певну частину мережі організація або особа.
Тому, за словами Дениса Бондаря, у разі зникнення в квартирі світла її мешканцям слід:
Крок 1: Перевірити вимикач (автомат). Можливо, відключився саме він. Якщо вимикач увімкнений, а індикатор на лічильнику сигналізує про його роботу, то проблема всередині квартири. Тоді клієнту слід самостійно шукати фахівця, який допоможе вирішити проблему.
Крок 2: Якщо світло відсутнє у декількох квартирах. Тоді потрібно звернутися до керуючої компанії (ЖЕК, ОСББ тощо) оскільки це може бути внутрішньобудинкова проблема (проводка, клеми тощо).
Крок 3: Якщо світло зникло у всьому будинку – потрібно перевірити список аварійних та планових робіт на сайті ДТЕК Київські електромережі. Для цього, слід зайти на сайт у розділі «Немає електроенергії?» та перевірити свою адресу у списку планових та аварійних робіт. Знайшовши свій будинок, можна побачити орієнтовний час відновлення електропостачання.
Крок 4: Якщо необхідна адреса на сайті відсутня слід проінформувати про це ДТЕК Київські електромережі (на вибір):
- заповнити форму у чат-боті у Viber або Telegram;
- заповнити форму на сторінці «Немає електроенергії?» сайту під назвою «Повідомте нам про відсутність електрики»;
- або зателефонувати за номером 1588, +38 (044) 202 1588, +38 (067) 210 1588, +38 (050) 210 1588 або +38 (073) 202 1588.
Бригади ДТЕК Київські електромережі виїдуть на місце і з’ясують причину відсутності світла. І якщо несправність сталася на їх мережах, то виконають ремонтні роботи. Якщо встановлять, що проблема в електрообладнання всередині будинку, то проінформують про необхідність її усунення керуючу компанію (ЖЕК, ОСББ тощо).
Про те як діяти у випадку зникнення світла також можна дізнатися у ВІДЕО.