Головна  →  Оголошення  →  7 травня 2020

До уваги роботодавців малого та середнього підприємництва!

До уваги роботодавців малого та середнього підприємництва!

28.04.2020р. набув чинності Порядок надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 22.04.2020 № 306. Даний Порядок визначає механізм надання допомоги по частковому безробіттю суб'єктам малого та середнього підприємництва для виплати її працівникам, з якими оформлено трудові відносини (за винятком осіб, які отримують пенсію та працюють за сумісництвом) у разі втрати ними частини заробітної плати внаслідок зупинення (скорочення) діяльності.

Сума допомоги по частковому безробіттю на період карантину надається роботодавцям на строк зупинення (скорочення) діяльності та протягом 30 календарних днів після завершення карантину в разі сплати роботодавцем єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування протягом шести місяців, що передують даті зупинення (скорочення) діяльності.

Для отримання допомоги по частковому безробіттю на період карантину роботодавець звертається до територіального органу державної служби зайнятості за місцем реєстрації його як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування протягом 30календарних днів з дня зупинення (скорочення) діяльності та подає наступні документи:

- заяву у довільній формі, в якій, зокрема, зазначається інформація про належність роботодавця до суб'єктів малого або середнього підприємництва відповідно до статті 55 Господарського кодексу України та до якої додаються засвідчені роботодавцем копії підтвердних документів щодо середньої кількості працівників та доходу роботодавця за календарний рік, що передує року подання до центру зайнятості документів (за 2019 рік);

- засвідчену роботодавцем копію наказу із зазначенням дати початку зупинення (скорочення) діяльності;

- відомості про працівників (прізвище, ім'я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта), в яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю на період карантину згідно із статтею 47-1 Закону України «Про зайнятість населення»;

- видану ДПС довідку про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за останні шість місяців, що передують даті зупинення (скорочення) діяльності.

В період дії карантину, визначеного Урядом, роботодавці можуть подавати пакет документів до Шевченківської районної філії КМЦЗ одним із зручних способів:

- у скриньку, розміщену на вході до районної філії КМЦЗ (оригінал);

- поштовим відправленням (оригінал);

- на  електронну пошту kmcz030@kimcz.gov.ua Шевченківської районної філії КМЦЗ (у форматі скан-копії).

Після закінчення дії обмежувальних заходів, встановлених Кабінетом Міністрів України для запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби, у разі подання скан-копій документів на електронну пошту, необхідно буде надати паперові оригінали надісланих документів.         

Адреса Шевченківської районної філії КМЦЗвул. Старокиївська І0, буд. 28 «У» (вхід з вул. М. Рибалка, 11), м. Київ, 04116       

Телефон для довідок:   (044) 590-64-94, (044) 590-64-93

Перейти до спискуВерсiя для друку