Звернення мешканців району на особливому контролі
Опубліковано 02 квітня 2014 року о 17:32
2 квітня 2014 року відбулася робоча нарада з керівниками комунальних підприємств, товариств та підрозділів Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, що опікуються житлово-комунальним господарством району, під головуванням в.о. голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Олександра Малихіна.
На нараді розглядалися питання про стан розрахунків за вивезення твердих побутових відходів у 2013 році, про хід підготовки комунальних служб до виконання робіт з благоустрою та питання щодо виконання звернень, що надійшли до контактного центру міста Києва «1551».
На початку наради Олександр Малихін зосередив увагу комунальних служб району до ретельної підготовки проведення 12 квітня масштабної Всеукраїнської акції «Зробимо Україну чистою». Так, до загальноміської толоки цього дня будуть залучені мешканці, підприємства, працівники медичної та освітянської галузей району. В рамках акції планується ретельний благоустрій території всього Шевченківського району, а саме: фарбування та поточний ремонт фасадів житлових будинків, огорож, асфальтування, ремонт дитячих та спортивних майданчиків, висадка дерев, кущів та квітів тощо. Працівники райдержадміністрації основні зусилля цього дня зосередять у парку «Нивки», де приводитимуть до ладу довколишню зелену територію.
Начальник КП «Автотранспортне підприємство» Кузьменко Юрій Петрович відзвітував щодо стану розрахунків за вивезення твердих побутових відходів за 2013 рік. Так, основна проблема у цій сфері стосується приватного сектора, де з 800 подвір'їв лише 102 уклали відповідні договори на вивезення сміття. Решта ж будинків або ж ігнорують дане нагальне питання на співпрацю або не погоджуються з ним. Відділом благоустрою Шевченківського району тільки за 2013 рік було виписано 362 приписи відповідним мешканцям. Олександр Малихін в свою чергу надав негайне доручення до посилення відповідної роботи та ввів практику щотижневого звіту щодо даного питання, адже договори мають бути укладені найближчим часом.
Загалом, за підсумками 2013 року КП «АТП» заключило договорів на суму більше 16 мільйонів гривень, 3 млн 600 тис з яких - це заборгованість перед підприємством.
Також на нараді було проведено аналіз звернень мешканців району, що надійшли до «Call-центру». Інформацію станом на сьогоднішній день надала Лариса Жукова - начальник відділу оперативного реагування на звернення мешканців.
Так, Шевченківський район здійснив справжній прорив у вирішенні проблемних питань мешканців. Загалом, з початку 2014 року до Шевченківського району надійшло 6050 рейтингових звернень, що становить 19 % всіх звернень по місту.
За показником звернень, розглянутих виконавцем та закритих в контрольні терміни із показником 100% Шевченківський район займає 1 місце. По іншому пункту звернень, фактичне виконання яких підтверджено заявником район показує 99,34%. Загальний індекс задоволеності за 1 квартал 2014 року складає 96,50%, що відповідає 3 місцю серед районів столиці.
За підсумками наради Олександр Малихін дав конкретні доручення керівникам структурних підрозділів.
Начальник КП «Автотранспортне підприємство» Кузьменко Юрій Петрович відзвітував щодо стану розрахунків за вивезення твердих побутових відходів за 2013 рік. Так, основна проблема у цій сфері стосується приватного сектора, де з 800 подвір'їв лише 102 уклали відповідні договори на вивезення сміття. Решта ж будинків або ж ігнорують дане нагальне питання на співпрацю або не погоджуються з ним. Відділом благоустрою Шевченківського району тільки за 2013 рік було виписано 362 приписи відповідним мешканцям. Олександр Малихін в свою чергу надав негайне доручення до посилення відповідної роботи та ввів практику щотижневого звіту щодо даного питання, адже договори мають бути укладені найближчим часом.
Загалом, за підсумками 2013 року КП «АТП» заключило договорів на суму більше 16 мільйонів гривень, 3 млн 600 тис з яких - це заборгованість перед підприємством.
Також на нараді було проведено аналіз звернень мешканців району, що надійшли до «Call-центру». Інформацію станом на сьогоднішній день надала Лариса Жукова - начальник відділу оперативного реагування на звернення мешканців.
Так, Шевченківський район здійснив справжній прорив у вирішенні проблемних питань мешканців. Загалом, з початку 2014 року до Шевченківського району надійшло 6050 рейтингових звернень, що становить 19 % всіх звернень по місту.
За показником звернень, розглянутих виконавцем та закритих в контрольні терміни із показником 100% Шевченківський район займає 1 місце. По іншому пункту звернень, фактичне виконання яких підтверджено заявником район показує 99,34%. Загальний індекс задоволеності за 1 квартал 2014 року складає 96,50%, що відповідає 3 місцю серед районів столиці.
За підсумками наради Олександр Малихін дав конкретні доручення керівникам структурних підрозділів.