Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Загальна інформація про проєкт 20000 для ветеранів і їхніх родин

Опубліковано 22 липня 2022 року о 11:25

Проєкт Українського ветеранського фонду із мікрофінансування ветеранського бізнесу та бізнесу родин ветеранів у розмірі до 20000 гривень у період дії воєнного стану. Старт проєкту з мікрофінансування відбувся 30 травня і до Українського ветеранського фонду уже надійшли перші заявки, і було проведено перші виплати по відшкодуванню.

Хто має право на відшкодування?

Категорія А: члени сімей ветеранів війни, які беруть участь у відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, у тому числі у складі добровольчих формувань територіальних громад, в період дії воєнного стану;

Категорія Б: ветерани війни та члени їх сімей, діяльність яких, як самозайнятих осіб, тимчасово зупинена внаслідок проведення бойових дій на території адміністративно-територіальних одиниць, перелік яких затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 06 березня 2022 року № 204 «Про затвердження переліку
адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога застрахованим особам в рамках Програми «єПідтримка». Фінансування можуть отримати ВПО з таких областей: Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Запорізька, Київська, Луганська, Миколаївська, Одеська, Сумська, Харківська, Херсонська, Чернігівська області та місто Київ.

Фондом відшкодовуються витрати за таких умов:

● заявник є ветераном війни або членом сім’ї ветерана війни;

● ветеран війни та/або члени його сім’ї є самозайнятими особами – фізичними особами-підприємцями (далі – ФОП) першої, другої та третьої групи платників єдиного податку або здійснюють незалежну
професійну діяльність;

● заявник є ВПО;

● витрати, які заявник просить відшкодувати, повʼязані із закупівлею предметів та товарів для ведення підприємницької або незалежної професійної діяльності;

● придбані предмети та товари безпосередньо пов’язані із видом економічної (підприємницької) або незалежної професійної діяльності, яку здійснює заявник. Але! Фонд не відшкодовує оплату оренди чи
послуг;

● витрати на придбання предметів та товарів понесені заявником після 24 лютого 2022 року;

● підтвердження понесення заявником фактичних витрат на придбання предметів та товарів для ведення підприємницької або незалежної професійної діяльності;

● заповнення аплікаційної заявки у розділі Мікрофінансування бізнесу на сайті https://veteranfund.com.ua/

Яка сума відшкодування?
Граничний розмір на одноразове відшкодування витрат становить 20000 (двадцять тисяч) гривень 00 копійок.
Фонд відшкодовує витрати, які заявник здійснив декількома шляхами або в деяких місцях (наприклад, перший товар у магазині придбано за готівку, а другий – безготівково в онлайн-магазині). У такому випадку заявник повинен надати підтвердження на кожний товар і вказати у заявці загальну
суму відшкодування. Фондом відшкодовуються витрати одноразово.

Перелік документів для оформлення заявки:

1. Паспорт заявника зі сканом 1,2,3 сторінки+ прописка або ID-картка+прописка;

 

2. Витяг чи виписка з ЄДР про ФОП чи документ про статус самозайнятої
особи;

3. Посвідчення УБД/ особи з інвалідністю внаслідок війни/ учасника війни;

4. Якщо заявка подається членом сім’ї ветерана чи ветеранки, то подаються документи, що це підтверджують;

5. Довідка заявника про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

6. Документи, що підтверджують витрати, пов’язані зі здійсненням підприємницької чи незалежної професійної діяльності:

- договори про придбання предметів та товарів, що безпосередньо пов’язані зі створенням належних умов для
ведення заявником підприємницької або незалежної професійної діяльності;

- документи, що підтверджують дійсність отримання заявником предметів та/або товару (акти приймання-передачі товарів, видаткові накладні, фіскальні чеки тощо);

- документи, що підтверджують факт понесення заявником витрат на придбання предметів та/або товару (банківська виписка з рахунку заявника, квитанція про придбання товару, фіскальний
чек тощо).

Увага! Документи мають бути відскановані або сфотографовані, скріншоти з дії не приймаються.

Якщо я дружина/чоловік ветерана, потрібно надати такий пакет документів:

1. Паспорт заявника зі сканом 1,2,3 сторінки+ прописка або ID-картка+прописка;

2. Витяг чи виписка з ЄДР про ФОП чи документ про статус самозайнятої особи заявника;

3. Посвідчення УБД/ особи з інвалідністю внаслідок війни/ учасника війни чоловіка/дружини;

4. Скан свідоцтва про одруження;

5. Довідка заявника про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

6. Документи, що підтверджують витрати, пов’язані зі здійсненням
підприємницької чи незалежної професійної діяльності:

- договори про придбання предметів та товарів, що безпосередньо пов’язані зі створенням належних умов для
ведення заявником підприємницької або незалежної професійної діяльності;

- документи, що підтверджують дійсність отримання заявником предметів та/або товару (акти приймання-передачі товарів, видаткові накладні, фіскальні чеки тощо);

- документи, що підтверджують факт понесення заявником витрат на придбання предметів та/або товару (банківська виписка з рахунку заявника, квитанція про придбання товару, фіскальний
чек тощо).

Увага! Документи мають бути відскановані або сфотографовані, скріншоти з дії не приймаються.
Якщо я дитина ветерана, потрібно надати такий пакет документів:

1. Паспорт заявника зі сканом 1,2,3 сторінки+прописка або ID-картка+прописка;

2. Витяг чи виписка з ЄДР про ФОП чи документ про статус самозайнятої особи заявника;

3. Посвідчення УБД/ особи з інвалідністю внаслідок війни/ учасника війни сина/доньки;

4. Скан свідоцтва про народження;

5. Скан документу, що підтверджує спільне проживання з ветераном до війни: копія паспорту або «вкладишу» з пропискою ветерана та заявника;

6. Довідка заявника про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

7. Документи, що підтверджують витрати, пов’язані зі здійсненням підприємницької чи незалежної професійної діяльності:

- договори про придбання предметів та товарів, що безпосередньо пов’язані зі створенням належних умов для
ведення заявником підприємницької або незалежної професійної діяльності;

- документи, що підтверджують дійсність отримання заявником предметів та/або товару (акти приймання-передачі товарів, видаткові накладні, фіскальні чеки тощо);

- документи, що підтверджують факт понесення заявником витрат на придбання предметів та/або товару (банківська виписка з рахунку заявника, квитанція про придбання товару, фіскальний чек тощо).

Увага! Документи мають бути відскановані або сфотографовані, скріншоти з дії не приймаються.

Якщо я мати/батько ветерана, потрібно надати такий пакетдокументів:

1. Паспорт заявника зі сканом 1,2,3 сторінки+прописка або ID-картка+прописка;

2. Витяг чи виписка з ЄДР про ФОП чи документ про статус самозайнятої особи заявника;

3. Посвідчення УБД/ особи з інвалідністю внаслідок війни/ учасника війни сина/доньки;

4. Скан свідоцтва про народження;

5. Скан документу, що підтверджує спільне проживання з ветераном до війни: копія паспорту або «вкладишу» з пропискою ветерана та заявника;

6. Довідка заявника про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

7. Документи, що підтверджують витрати, пов’язані зі здійсненням
підприємницької чи незалежної професійної діяльності:

- договори про придбання предметів та товарів, що безпосередньо пов’язані зі створенням належних умов для
ведення заявником підприємницької або незалежної професійної діяльності;

- документи, що підтверджують дійсність отримання заявником предметів та/або товару (акти приймання-передачі товарів, видаткові накладні, фіскальні чеки тощо);

- документи, що підтверджують факт понесення заявником витрат на придбання предметів та/або товару (банківська виписка з рахунку заявника, квитанція про придбання товару, фіскальний
чек тощо).

Увага! Документи мають бути відскановані або сфотографовані, скріншоти з дії не приймаються.

Якщо я ветеран, потрібно надати такий пакет документів:

Увага! Ветеран може бути заявником, якщо він/вона на сьогодні НЕ воює.

Відповідно до законодавства України, військову службу не можна поєднувати з підприємницькою діяльністю.
1. Паспорт заявника зі сканом 1,2,3 сторінки+прописка або ID-картка+прописка;

2. Витяг чи виписка з ЄДР про ФОП чи документ про статус самозайнятої особи заявника;
3. Посвідчення УБД/ особи з інвалідністю внаслідок війни/ учасника війни сина/доньки;

4. Скан свідоцтва про народження;

5. Скан документу, що підтверджує спільне проживання з ветераном до війни: копія паспорту або «вкладишу» з пропискою ветерана та заявника;

6. Довідка заявника про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

7. Документи, що підтверджують витрати, пов’язані зі здійсненням підприємницької чи незалежної професійної діяльності:

- договори про придбання предметів та товарів, що безпосередньо пов’язані зі створенням належних умов для
ведення заявником підприємницької або незалежної професійної діяльності;

- документи, що підтверджують дійсність отримання заявником предметів та/або товару (акти приймання-передачі товарів, видаткові накладні, фіскальні чеки тощо);

- документи, що підтверджують факт понесення заявником витрат на придбання предметів та/або товару (банківська виписка з рахунку заявника, квитанція про придбання товару, фіскальний
чек тощо).
Увага! Документи мають бути відскановані або сфотографовані, скріншоти з дії не приймаються.

Як довго чекати на відповідь?
➔ Ті, хто правильно заповнить заявку, завантажить увесь пакет документів, зможуть отримати відшкодування на суму до 20 000 гривень протягом 10 днів.

➔ Якщо заявник не відповідає категорії осіб, які можуть отримати фінансування, заявка отримує статус “нецільова аудиторія”.
Інформування заявника відбувається протягом 10 днів.

➔ Якщо у заявці не вистачає документів, або додано неправильний документ, то заявка отримує статус “неповний пакет документів”.
Інформування заявника відбувається протягом 10 днів.

➔ Якщо вичерпались кошти і очікуються додаткове фінансування, то заявка отримує статус “особа у черзі, очікуються кошти”. Інформування
заявника відбувається протягом 10 днів.

Яка тривалість проєкту?

Заявки приймаються до завершення воєнного стану. Якщо у ході заповнення аплікаційної форми у вас виникатимуть питання, надсилайте їх на офіційну пошту Фонду:
[email protected]


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux