Відбулася колегія
15 травня відбулося засідання колегії Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації. До розгляду та обговорення винесених на порядок денний питань були запрошені: заступники голови, керівники структурних підрозділів та керівники комунальних підприємств району.
Засідання колегії відкрив голова Петро Пантелеєв та розпочав роботу з представлення оновленого керівного складу. Так, першим заступником голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації призначений Сагайдак Ілля Вадимович та заступником голови – Москалевський Станіслав Володимирович .
На засіданні колегії розглянули питання «Про підготовку житлово-комунального господарства Шевченківського району м. Києва до опалювального сезону 2014-2015 років в умовах підвищення тарифів та переходу на прямі угоди з населенням».
- відновити опалення сходових клітин в 69 будинках;
- виконати частковий ремонт систем ГВП в 116 будинках;
- виконати частковий ремонт систем ЦО в 71 будинку;
- виконати роботи по промивці систем ЦО проточною водою в 857 будинках;
- виконати ремонт (заміну) ізоляції трубопроводів ГВП та ЦО у підвалах (горищах) в 77 будинках;
- виконати ремонт електросистем в 52 будинках;
- виконати ремонт покрівель на 84 будинках;
- виконати ремонт стиків панелей у 6 будинках;
- заготовити 600 лопат, 600 скребків, 150 т. піску, 225 т. піско-соляної суміші та 225 т. солі.
-виконати роботи по промивці систем ЦО хімічним розчином в 13 будинках (Терещенківська, 13; Костьольна, 10; М.Житомирська, 13/6, 15; В.Житомирська, 29А, 31; Білоруська, 32; Макарівська, 1; Пугачова, 17, 19; Павлівська, 17; Дмитрівська, 76; Тургєнівська, 76-78).
З метою залучення працівників адміністрації до активного способу життя начальником відділу у справах сім`ї, молоді та спорту Шевцовою Юлією Миколаївною було зроблено оголошення про проведення V Спартакіади «Здоров’я» серед підприємств, установ та організацій, розташованих на території Шевченківського району. Юлія Миколаївна закликала всіх брати участь у змаганнях і відстояти честь Шевченківського району!
За підсумками колегії голова надав відповідні протокольні доручення.