Налагодити діалог з людьми наше першочергове завдання
Таким був лейтмотив сьогоднішньої робочої наради, яку провів Петро Пантелєєв з керівниками комунальних підприємств та підрозділів райдержадміністрації, що опікуються житлово-комунальним господарством. «Почути людей та їх наболілі питання, а також вчасно проінформувати мешканців про ті чи інші нововведення або нагальні проблеми - важливе завдання».
Під час робочої наради, голова району перевірив виконання протокольних доручень, які були напрацьовані на попередніх нарадах з керівниками комунальних підприємств та підрозділами райдержадміністрації, що опікуються житлово-комунальним господарством. Зокрема, приділили особливу увагу виконанню окремого доручення голови КМДА В. Бондаренка щодо забезпечення безперешкодного проходу пасажирів на транспортних вузлах, біля станцій метрополітену, зупинок громадського транспорту, підземних переходах та упорядкування стихійної торгівлі. Так, за інформацією відділу контролю за благоустроєм району, у тижневий термін відбувся демонтаж тимчасових споруд (ТС) в радіусі 20-ти метрової зони від станцій метрополітену «Шулявська» – було прибрано 5 ТС та «Золоті Ворота» - прибрано 7 ТС.
Цікаві нововведення чекають на мешканців району. Наразі в форматі одного мікрорайону запроваджують пілотний проект, коли в кожному під’їзді житлового будинку буде розміщуватися план-графік прибирання під’їзду. В графіку буде прописана дата, а також особистий підпис прибиральника за виконану роботу. Таким чином, самі мешканці зможуть не тільки наочно оцінити, а також й проконтролювати роботу двірників. Водночас питання утримання під’їздів в належному санітарному стані знаходиться на постійному контролі керівників житлово-комунальних підприємств району. По результатах перевірки надання послуг з утримання будинків та прибудинкової території щомісячно складаються акти за участю мешканців будинку.
На постійному контролі - розміщувати інформацію для населення в під’їздах житлових будинків у разі виникнення аварійних ситуацій з обов’язковим зазначенням терміну виконання відповідних робіт. Мешканці повинні знати, які роботи ведуться в їх будинку, термін їх виконання, усунення пошкодження, тощо.
Також «ЦОС Шевченківського району» працює над методом інформування мешканців (інформаційне повідомлення мешканцям), щодо нарахувань по житловим будинкам, в яких встановлені лічильники теплової енергії. Такі об’яви вивішуватимуться на дошках оголошень житлових будинків.
Керівник району зазначив, що сьогодні важливою є оборонна здатність міста, зокрема цивільний захист мешканців. У зв’язку з цим, на контролі стоїть питання санітарно-технічного стану підвалів та горищ у будинках, з метою уникнення утворення захаращеності. Зважаючи на це, КП "Керуюча дирекція" повідомило, що приміщення підвалів та горищ житлових будинків комунальної власності, які перебувають на обслуговуванні житлово-комунальних підприємств району знаходяться в належному санітарному стані. Перевірка закриття приміщень підвалів та горищ за участю представників дільничних інспекторів міліції проводиться щоквартально (складаються відповідні акти). За словами Петра Пантелеєва стан бюветів грає не останню роль в контексті оборони столиці. В Шевченківському районі знаходяться 18 бюветів, 8 з яких не працюють. Листи з приводу відновлення їх роботи були направлені у відповідні інстанції – зазначив начальник управління ЖКГ району Олександр Даруга.
Він також повідомив, що була посилена робота щодо закриття звернень, які надходять з КБУ «Контактний центр міста Києва». Тож, на сьогодніШевченківська районна в місті Києві державна адміністрація забезпечила 100% закриття таких звернень та займає I місце в загальноміському рейтингу серед інших районів столиці.
«Неважливо, які підприємства надають житлово-комунальні послуги населенню – комунальні чи комерційні. У кожного повинен бути єдиний підхід до роботи та належне виконання своїх функцій та обов’язків. Необхідно працювати на результат – чути мешканців, враховувати їх побажання та задовольняти їх потреби. Люди повинні дякувати нам за роботу, а не нарікати», – звернувся до присутніх Петро Пантелеєв.
Водночас, за його словами треба вміти відмічати добру роботу своїх працівників. «Зі свого боку, ми звісно заохочуватимемо їх. Так, наприклад, було вирішено питання стимулювання працівників КП ЖЕК та ТОВ (ДСТО «Софіївська» та Золотоустівська», КП «ЖЕК» «Михайлівська»), які працювали в рамках двомісячника з благоустрою, озеленення та поліпшення санітарного стану міста. Їм збільшать розмір місячної премії за травень, вручать подарунки та грамоти від імені голови Шевченківської РДА. Мотивація – запорука добрих результатів в роботі».