Киянам порадили, куди звертатися через неякісні комунальні послуги
Муніципальна інспекція перевірятиме адреси, де у киян є скарги на якість опалення та гарячої води.
Відповідне доручення під час оперативного міського штабу надав заступник голови Київської міської державної адміністрації Петро Пантелеєв.
– Ми повинні надавати киянам якісні житлові та комунальні послуги, оперативно усуваючи можливі технічні несправності. У разі, якщо послуги неналежної якості, клієнти мають право на перерахунок. І це норма закону, якої повинні дотримуватись усі виконавці послуг. Якщо у квартирі недогрів, споживач звертається за телефоном міської диспетчерської – 15-57, або (044) 500-15-57 – з мобільного. Також у Києві працює мережа комунального концерну «Центр комунального сервісу». Виконавець послуги повинен вийти на адресу звернення і скласти акт-претензію. Якщо, наприклад, скарга стосується теплопостачання, то теплопостачальні компанії «Київтеплоенерго» чи «Євро-Реконструкція» виявляють причину та усувають її, і мають зробити відповідні коригування вартості опалення чи гарячої води, – пояснив Петро Пантелеєв.
Якщо ж клієнт незадоволений результатами перевірки, залучається муніципальна житлово-комунальна інспекція.
– Це структурний підрозділ Київської міської державної адміністрації, мета роботи якого – захист прав та інтересів киян як споживачів житлово-комунальних послуг. Завдяки роботі інспекції у 2019 році були здійснені коригування за неякісні чи ненадані послуги з утримання будинків та прибудинкових територій. А в опалювальний період особлива увага інспекції буде приділена послугам опалення та гарячого водопостачання, – зазначив заступник голови КМДА.
За інформацією: https://vechirniy.kyiv.ua/