Головна  →  Новини  →  8 жовтня 2013

Наступного року в столиці реконструюють трамвайні лінії та розвиватимуть тролейбусні

10573.jpgОкреслюючи плани на наступний рік, заступник голови Київської міської державної адміністрації Михайло Костюк розповів, що столична влада планує розвивати тролейбусну мережу на окремих напрямках.
Так, у рамках виконання ініціатив Президента України щодо розвитку транспортної інфраструктури, у Києві буде прокладена нова контактна мережа від Ленінградської площі до залізничного вокзалу «Дарниця», від Одеської площі до нового автовокзалу, ринку «Столичний», с. Жуляни, залізничної станції «Київ-Волинський» та аеропорту «Київ» (3 черги будівництва). 

Також тролейбус курсуватиме на вул. Старонаводницькій, Васильківській (від Амурської до Голосіївської площі) та вул. Горького (до Либідської площі).
Разом із тим, на 2014 рік запланована реконструкція трамвайних ліній, які перебувають у незадовільному стані, зокрема, на вул. Дмитрівській, Алма-Атинській і Ташкентській. Крім того, планується реконструкція трамвайної лінії під прискорений рух трамваю від житлового масиву Вигурівщина-Троєщина до станції залізничного вокзалу «Дарниця».
Крім того, активно виконується сьогодні й програма Президента України щодо покращення якості надання послуг населенню. Так, протягом останніх років було значно оновлено автопарк КП «Київпастранс», і цей процес продовжується.
Як розповів директор комунального підприємства Микола Ламбуцький, за останні 2 роки було отримано 185 одиниць сучасних комфортних міських автобусів великої та надвеликої місткості. Також було придбано 140 нових тролейбусів, 33 із яких вийшли на маршрути в 2013 році. До завершення контракту, що фінансується ЄБРР, ПАТ «АК «Богдан Моторс» має поставити ще 81 тролейбус особливо великої місткості.
Трамвайний парк наразі найбільше потребує оновлення, адже середній вік рухомого складу сягає 30 років. Протягом двох останніх років було отримано всього 14 нових трамваїв. Також найближчим часом на маршрут вийде перший зразок трисекційного трамвайного потяга довжиною 31,5 м, виготовлений на виробничих площах «Київпастранс».
За словами Миколи Ламбуцького, оновлення рухомого складу дало змогу зменшити на основних маршрутах пасажирського транспорту плановий інтервал руху в години пік до 5-7 хв., вдвічі збільшити перевізну спроможність, а також отримати пасажирам більш якісні та комфортні послуги, у тому числі й особам з особливими потребами.
Перейти до спискуВерсiя для друку