Що робити, якщо Ви втратили особистий ключ електронного цифрового підпису
Опубліковано 28 листопада 2016 року о 17:57
Якщо підписувач втратив (пошкодив) особистий ключ або забув пароль захисту особистого ключа, то він повинен звернутись до представництва АЦСК ІДД в якому отримував послугу електронного цифрового підпису та повторно пройти процедуру реєстрації з одночасним поданням заяви на скасування посиленого сертифіката та пакету реєстраційних документів для відповідної категорії платника податків перелік яких визначено у розділі 5 Регламенту АЦСК ІДД.
Нагадуємо, що строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів, отриманих від АЦСК ІДД, не перевищує двох років з моменту їх формування.
Також слід зауважити, що Платники податків мають можливість укласти договір Про визнання електронних документів з органом ДФС у електронному вигляді. Для укладення такого договору з органом ДФС в електронному вигляді можуть бути використані безкоштовні програми та онлайн сервіси надані компаніями-учасниками Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу, які доступні у розділі «Програмне забезпечення» інформаційного ресурсу АЦСК ІДД за посиланням http://acskidd.gov.ua