Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Інформація про Центр надання адміністративних послуг Шевченківського району

Опубліковано 05 січня 2015 року о 12:46

Створення зручних і доступних умов для отримання громадянами адміністративних послуг належить до головних завдань, що вирішуються органами державної влади. Адже саме за якістю цих послуг кожен громадянин оцінює турботу держави про нього та рівень поваги до його прав і гідності.
Непрозора, нераціональна та повільна система надання адміністративних послуг, територіальна розпорошеність служб, до компетенції яких вони належать, створюють незручності для споживачів. З іншого боку, працівники адміністративних органів також потребують зручних умов праці. Адже великі навантаження саме на тих, хто здійснює прийом громадян, невпорядковані та неналежно обладнані робочі місця створюють додаткову психологічну напругу, ускладнюють процедуру надання послуг.

Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація розпочала складну і кропітку роботу у напрямі реформування системи надання адміністративних послуг шляхом усунення зайвих бюрократичних перепон.
Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) Шевченківського району розміщений на 1 та 2 поверхах приміщення Шевченківської РДА по бульв. Т.Шевченка, 26/4, займає площу 260,9 кв. м та містить 17 підключених до електронної черги робочих місць.

Завдання ЦНАП:

1. Інформування та консультування замовників щодо послуг.

2. Надання послуг замовникам:

1.1.       Прийом документів для отримання послуг;

1.2.       Передача документів надавачам послуг;

1.3.       Контроль за проходженням документів;

1.4.       Отримання результату послуги від надавачів;

1.5.       Видача результату послуги замовникам.

Згідно з пунктом 11 статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги» прийом суб’єктів звернень у Центрі надання адміністративних послуг становить шість днів на тиждень та сім годин на день, без перерви на обід. У вівторок і четвер ЦНАП здійснює прийом суб’єктів звернень до двадцятої години.

Графік роботи Центру:

Понеділок, середа   з 09.00 до 18.00 год.

Вівторок, четвер     з 09.00 до 20.00 год.

П’ятниця                з 09.00 до 16.45 год.

Субота                   з 09.00 до 16.00 год.

Графік прийому суб’єктів звернень:

Понеділок, середа   з 09.30 до 17.00 год.

Вівторок, четвер     з 09.30 до 20.00 год.

П’ятниця                з 09.00 до 16.00 год.

Субота                   з 09.00 до 16.00 год.

 

Видача готових результатів надання адміністративних послуг здійснюється в каб. 102:

Понеділок, середа   з 09.30 до 17.00 год.

Вівторок, четвер     з 09.30 до 18.00 год.

Пʼятниця                з 09.30 до 16.30 год.

Субота                  з 09.00 до 16.00 год.

 

Головні спеціалісти відділу (Центру) надання адміністративних послуг щоденно допомагають реєструватися відвідувачам в терміналах електронної черги, надають консультації в інформаційно-консультаційній залі на 1 поверсі та в залі очікування на 2 поверсі (каб. 201).

Також у інформаційно-консультаційній залі поруч з робочим місцем консультанта Центру знаходиться Книга зауважень та пропозицій, скринька для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг.

На сайті Шевченківської РДА в розділі «Адміністративні послуги», в інформаційно - консультаційній залі ЦНАП на інформаційних стендах та пластикових відкидних кишенях розміщена необхідна інформація стосовно надання адміністративних послуг, яка постійно оновлюється.

В Центрі надаються 33адміністративніпослуги відповідно до розпорядження ШРДА від 29.08.2014 № 442 «Про затвердження тимчасового переліку адміністративних послуг, які надаються у відділі (Центрі) надання адміністративних послуг апарату Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, та їх інформаційних карток» з питань приватизації державного житлового фонду, у справах дітей, присвоєння поштових адрес, повідомної реєстрації колективних договорів, обліку та розподілу житлової площі, присвоєння спортивних розрядів тощо.

З жовтня 2014 року в ЦНАП розпочато надання 7 адміністративних послуг Державної міграційної служби України відповідно до Переліку, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014       № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», а саме:

- оформлення і видача паспорта громадянина України;

- оформлення і видача паспорта громадянина України замість втраченого, викраденого чи пошкодженого;

- вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку;

- реєстрація місця проживання/перебування;

- зняття з реєстрації місця проживання;

- реєстрація місця перебування особи;

- видача довідки про реєстрацію місця проживання/перебування особи.

На сьогодні здійснюються організаційні заходи по наданню в ЦНАП з 01.01.2015 послуг з оформлення закордонних паспортів (3 послуги), послуг Державного земельного агентства України (5 послуг), послуг з державної реєстрації майнових прав на нерухоме майно (3 послуги).

За період з 01.01.2014 по 19.12.2014 в ЦНАП надано 17479 послуг.

 

Способи отримання адміністративної послуги:

Для того, щоб отримати адміністративну послугу, громадянину необхідно звернутися з відповідною заявою. У випадках, коли законодавство не вимагає подання письмової заяви, вона може бути зроблена і в усній формі. Загалом громадянин може звернутися за адміністративною послугою таким чином:

1)     прийти особисто (або законний представник з документом,  що підтверджує повноваження особи) до приміщення ЦНАП та подати заяву і необхідні документи;

2)     замовити 4 послуги телефоном (про «Швидкі послуги» читати далі);

3)     надіслати заяву та пакет документів поштою. У випадках, передбачених законом, підпис особи на надісланих поштою документах потребує нотаріального засвідчення;

4)     у випадках, передбачених законом, надіслати заяву за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку (електронна пошта та інші засоби Інтернету);

5)     записатися на особистий прийом до адміністратора або державного адміністратора ЦНАП на зручний для громадянина час через «електронний кабінет».

  Інструкція відвідувачам для особистого звернення:

Для отримання будь-якої адміністративної послуги (консультація, подача заяви і документів, отримання готового результату) Вам необхідно:

1.  Звернутися до Центру надання адміністративних послуг Шевченківського району за адресою: бульв. Т.Шевченка, 26/4.

2.  Як доїхати:

-        станція метро «Університет»;

-        тролейбус № 8 до зупинок «Володимирський собор», «Університет»;

          - маршрутні таксі № 450, 231, 532.

Під’їзд до ЦНАП з боку вул. Пирогова або на розі бульв. Т.Шевченка та вул. Пирогова. Своя парковка відсутня.

3.  Звернутися до консультанта в інформаційно-консультаційній залі Центру та зареєструватися в електронній черзі в одному з двох терміналів. В терміналах розміщено перелік усіх адміністративних послуг (далі - послуга), які надаються Центром. Після обрання необхідної послуги термінал видає талон з порядковим номером черги.

4.  Мати при собі повний пакет документів, які необхідні для отримання послуги. З переліком документів Ви можете ознайомитися на офіційному web-сайті Шевченківської райдержадміністрації, в тематичному розділі «Адміністративні послуги»; інформаційних стендах та в інформаційному терміналі, що розташовані в приміщенні Центру. В терміналі розміщений перелік усіх послуг, що надаються в Центрі, з детальною інформацією щодо процедури їх отримання.

5.  Система керування чергою сповістить Вас про просування черги через монітори, що розташовані в інформаційно-консультаційній залі та в залі очікування на 2 поверсі (каб. 201). На моніторі відобразиться повідомлення з номером талону електронної черги та номером робочого місця адміністратора, який Вас викликає. Для привернення уваги повідомлення супроводжується звуковим сигналом.

6.  Після отримання повідомлення зі своїм номером черги Вам необхідно пройти до робочого місця адміністратора, який Вас викликав.

 

«Швидкі послуги», які можна замовити телефоном або через електронний кабінет:

  1. Надання статусу та видача довідки «Дитина війни».
  2. Видача довідки про отримання (неотримання) соціальної допомоги.
  3. Видача довідки  про перебування на квартирному обліку.
  4. Видача довідки про перебування у списках громадян, які бажають взяти участь у програмах «Доступне житло».

Отримувачам зазначених послугдля їх замовлення необхідно зателефонувати за номерами або зареєструватися через електронний кабінет (http://ac.dozvil-kiev.gov.ua):

·           234-85-41 (відділ обліку та розподілу житлової площі Шевченківської РДА) – замовлення довідок про перебування на квартирному обліку та в списках бажаючих взяти участь у програмах «Доступне житло»;

·           236-60-47 (Управління праці та соціального захисту населення Шевченківської РДА) – замовлення довідки про отримання (неотримання) соціальної допомоги, надання статусу та видача довідки «Дитина війни».

Адміністративні послуги через пошту:

З 1 серпня 2013 року у 149 відділеннях поштового зв’язку м. Києва запроваджений спільний проект Київської міської державної адміністрації та Київської міської дирекції УДППЗ «Укрпошта» - «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту».

Метою проекту є створення для споживачів найбільш оптимальних умов доступу до адміністративних послуг з максимальною прозорістю та легкістю отримання результату. Проект передбачає можливість для громадян отримати низку адміністративних послуг через відділення поштового зв’язку.

У приміщенні відділення можна ознайомитися з інформацією про адміністративні послуги. Компетентний співробітник пошти допоможе заповнити всі необхідні бланки, ознайомить з правилами та порядком оформлення.

Громадяни або суб’єкти господарювання зможуть через відділення поштового зв’язку відправити оформлений пакет документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, листом з оголошеною цінністю та описом вкладення з рекомендованим повідомленням, а потім отримати кінцевий документ (через поштове відділення або у себе вдома, скориставшись додатковим сервісом кур’єрської доставки від Укрпошти).

Запис на прийом до адміністратора та державного адміністратора ЦНАП через електронний кабінет:

Запроваджено запис на прийом до адміністраторів та державних адміністраторів Центру на певну годину та день для отримання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру через електронний кабінет.

Увага! Запис до електронної черги можливий лише за наявності паспортних даних в профілі «Громадянина». Під час візиту візьміть з собою паспорт для перевірки із зареєстрованим записом та вкажіть номер черги і час візиту (можна роздрукувати талон візиту з вашого кабінету). Телефони для довідок: 234-92-72, 288-22-62.

Порядок запису на прийом через електронний кабінет:

Зареєструйтеся, будь ласка, на офіційному веб-порталі адміністративних послуг м. Києва. Адреса для запису на прийом: http://ас.dozvil-kiev.gov.ua

1. Увійдіть до особистого кабінету, виберіть сторінку «Візити».

2. Натисніть на кнопку «Записатися на візит».

3. Виберіть, будь ласка, з якого питання планується візит.

4. Натисніть на кнопку «Наступний».

5. Виберіть адміністративну послугу або дозвіл.

6. Натисніть на кнопку «Наступний».

7. Виберіть, до якого центру ви бажаєте здійснити візит.

8. Натисніть на кнопку «Наступний».

9. Виберіть зручний для Вас день візиту.

10. Обрана дата візиту міняє колір на зелений. Натисніть на кнопку «Наступний».

11.У наступній формі кількість черг означає кількість адміністраторів, які ведуть прийом за записом. Оберіть зручний час візиту.

12. Натисніть на кнопку «Наступний».

13. Виберіть кількість питань для обслуговування.

14. Натисніть на кнопку «Наступний».

15. Підтвердить обраний візит.

16. Натисніть на кнопку «Підтвердити».

17. Перегляньте список візитів.

18. При необхідності візит можна скасувати, натиснувши на позначку «Скасувати візит».

 

Телефонна «гаряча лінія» в ЦНАП для громадян з питань надання адміністративних послуг:

Вівторок, четвер з 15.00 год. до 17.00 год. за номером 234-92-72.

Дозвільний центр:

На виконання Закону України „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” в складі ЦНАП працює Дозвільний центр Шевченківського району (каб. 103, 104), в якому можна отримати (а також переоформити, оформити дублікат, анулювати) документи дозвільного характеру: декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб’єктів господарювання вимогам законодавства Шевченківського районного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та експлуатаційний дозвіл Оболонського міжрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у м. Києві. Також тут видається довідка про функціональне призначення тимчасової споруди.

Питання розміщення, оснащення, вдосконалення роботи  Центру надання адміністративних послуг знаходиться на постійному контролі голови районної адміністрації.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux